• Minna72

Minnas XII

Tråd nr 12! (fortsättning på Från Svårt till Väntar med + i aug/sept!, Minnas tjejer och Minnas tjejer II-XI)

I: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m12469381.html
    II: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m15172866.html
    III: www.familjeliv.se/Forum-11-237/m17930634-1127...
    IV: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21252724-512....
    V: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m24210928-1.ht...
    VI: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m27283946.html
    VII: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m30060536.html
    VIII: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m33143188.html
    IX: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m35620754.html
    X: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m38604075.html
    XI: www.familjeliv.se/Forum-11-264/m41756849.html

• Svar på tråden Minnas XII
  • Kun
    Essi73 skrev 2009-08-17 21:30:39 följande:
    Ho ho ho, Kun kära Kun. It ain't gonna happen! Jag ids inte ens närma mig tanken att få ett skrikpaket till. Jag går sönder då. Sen ids jag inte ens närma mig tanken på en till jobbig graviditet, och den gången isf med TVÅ barn att se efter. Nää, jag vill faktiskt inte men du skall ha tack för en sån vacker bild annars !
    Ja man ska aldrig säga aldrig
    Okej då flyttar jag min gissning till Förväntan då
    Trion har blivit en kvartett!
  • Kun
    Essi73 skrev 2009-08-17 21:30:39 följande:
    Ho ho ho, Kun kära Kun. It ain't gonna happen! Jag ids inte ens närma mig tanken att få ett skrikpaket till. Jag går sönder då. Sen ids jag inte ens närma mig tanken på en till jobbig graviditet, och den gången isf med TVÅ barn att se efter. Nää, jag vill faktiskt inte men du skall ha tack för en sån vacker bild annars !
    Och tänk du kanske skulle få tvillingar och vips har du 4! Barn
  • Essi73
    Kun skrev 2009-08-17 21:34:31 följande:
    Och tänk du kanske skulle få tvillingar och vips har du 4! Barn
    *Asg* du är underbar! Jamenvisst, 4 barn och direkt redo för dårhuset. Då banne mig får du flytta ner och bygga his bredvid oss, där finns det tydligen bara en äng.
    Jag har nämligen inte själv sett huset eller ens varit i närheten. Så jag går på J's ord och på bilder jag såg på Hemnet när det begav sig.
  • Kun
    Essi73 skrev 2009-08-17 21:50:12 följande:
    *Asg* du är underbar! Jamenvisst, 4 barn och direkt redo för dårhuset. Då banne mig får du flytta ner och bygga his bredvid oss, där finns det tydligen bara en äng.Jag har nämligen inte själv sett huset eller ens varit i närheten. Så jag går på J's ord och på bilder jag såg på Hemnet när det begav sig.
    Wow! Modigt! du flyger verkligen högt!
  • Essi73
    Kun skrev 2009-08-17 21:52:20 följande:
    Wow! Modigt! du flyger verkligen högt!
    Hell yes. Typ. I sanningens namn fanns det verkligen inte inte inte tid för mig att åka ner och se det själv. Luna befann sig högt i sin skrikkarriär och baxa ner henne i bilen för en 45 milatripp var inte så lockande. Någon måste ju se huset, vi är galna me dinte så galna att vi köper det via nätet *s* Så Boll och J har sett det och jag har sett bilder på Boll där. Passade som handen i handsken
  • maja under eken

Jag gissar på Gbg'are! Förväntan o cirkel kommer få en tredje först av alla! Fast jag tror de flesta av oss har nått maxantalet.

På tal om Gbg'are, GRATTIS essi!!! Shit va klokt gjort!!!!!!!! Tror ni kommer trivas som sjutton! Vill gäääärna se bilder om ni har, minsta lilla illa inscannade foto!!

inredningstips... Jag e inge vidare på d du, men jag ska försöka! Annars e tipset "Drömhem & Trädgård"-tidningen o googla på inredning o lantlig stil...

Jag e lite nervös f min kompis som ska ha barn 1 sept. Hon ska in på vändningsförsök imorg, OM hon ligger fel vill säga.. Vilket dom tror. Tvärs över magen tror dom. Måtte hon vända sig o lägga sig rätt o stanna i d läget! Annars bara MÅSTE jag bli sjukskriven efter 31 aug så jag kan hjälpa henne m ungar o hund..

Jag längtar så himla mkt efter min lilla bäbis!! Såg en nykläckt idag o herregud så söta o så små!!! Vill ha NU, lr jättesnart iaf... V 35 nu, inte lång tid kvar!!

Elvira - Livets Solstråle!
  • cirkel

Essi: Så spännande!!! Kan du sova på nätterna eller ligger du och funderar och planerar? KUL att du flyttar hit ner! Och vad glad Mio kommer att bli över att ha sin farmor nära. ♥

Kun: Jag har också funderat på hur 17 man lyckas lägga 2 barn själv. Jag fick göra det en kväll och hade planerat allt så bra, för de skulle somna i bilen på väg hem från en kompis. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men kl 22.10 sov båda barnen och jag var helt genomsvettig.

• maja under eken

FAN va coolt gjort Essi!! Jag hade dött om jag inte fått se d! Gud så spännande!!!

Sekelskifteshus e ju gamla o kloka o besitter mkt erfarenhet o historier i väggarna. Visst e Boll en eftertänksam o klok liten herre!? Klart han passar där! Vart i Gbg e d?

Elvira - Livets Solstråle!
  • cirkel

Maja: Njae, jag har också nått maxantalet, känns det som. Jag gillar tanken på 3 barn, men har troligtvis inte orken som krävs...
    Jag tror det går toppenbra för din kompis om barnet ligger på tvären. Då har den inte kilat fast sig med rumpan och vänder sig lätt som en plätt! Det gjorde ju Sia, fast hon låg ju inte kvar förstås. Men alla bebisar är väl inte lika envisa.

Oj, nu har hon vaknat!

Svar på tråden Minnas XII