Minna72 skrev 2009-08-10 12:53:46 följande:
Coolt Joffe, med ett sånt grönsaksbarn!Ökis konstiga dille-sak med mat är lax i alla dess former. han fullkomligt älskar det! Och igår gjorde jag mandelfisk (tror det var Frionors djupfrysta) som han också älskade. Rekommenderas varmt att ha i frysen som nödmat.
Och jag minns det tiden har INTE diggade lax

Herreje, de är stora nu Minna...
Joffe men ÅH vad strålande att det gick så bra att lämna Leon! Det coolaste är när en kompis kommer och hämtar dem så där. Det är då jag mer än någonsin fasiken skulle byta mitt jobb för att jobba där. Så mycket de vuxna får se där, så många underbara stunder.
Cirkel jag har inte heller ngt koll på prickar. Boll får liksom Joffe några ibland, Bolls blir mer som torra fläckar. Det enda jag har märkt är att solen (alt. D-vitamin) avhjälper. Och så fiskolja. I övrigt går jag bet.
Så nu är det spikat, jag ringde till Bolls dagis i morse och varskodde att han inte kommer tbx. Helt otroligt att JAG sörjer det mer än han, ganska sjukt när jag tänker på det. Vi skall iaf höras igen nästa vecka och bestämma en avtackningsdag med lite kalas. Om jag måste vara med på den så kommer jag att gråta ihjäääl mig. Å andra sidan fylls jag med sådan värme och kärlek när jag tänker på att det är jag som framöver kommer att få se Boll varje dag, leka, lyssna, vanmäkta, trösta, bråka, skratta med honom dagarna i ända.
Nu ligger jag på soffan, båda har lagts för en lur och åter igen känner jag mig som någon slags Superhjälte. Halva dagen avklarad.