• Bebislängtan82

Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3

Då var det dags för ännu en tråd. Tycker tiden går oehört snabbt.

Några har redan plussat men dom verkar inte skriva i tråden mer,tyvärr men vi som fortsätter kämpar följs åt här.

Här skriver vi om alla våra problem,om utredningar,ägglossningar och allt som hör till.

Alla är välkommna {#lang_emotions_flower}

Tråd 1: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m38968436.html

Tråd 2: www.familjeliv.se/Forum-7-137/m41890462.html

Är 2010 vårt år
  • Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3
  • JAG är BÄST

Får man vara nyfiken?
    Är ni alls utredda?

Varför är ni inte medlemmaar i SIS=Skandinavisk Immunologi Supporter grupp??
    Dom har kontakter med läkare utomlands där dom kommit bra mycket längre med forskning ang MF å immunologiska orsaker till missfallen hos kvinnan.

• Bebislängtan82
    JAG är BÄST skrev 2009-06-13 11:20:40 följande:
    Får man vara nyfiken?Är ni alls utredda?Varför är ni inte medlemmaar i SIS=Skandinavisk Immunologi Supporter grupp??Dom har kontakter med läkare utomlands där dom kommit bra mycket längre med forskning ang MF å immunologiska orsaker till missfallen hos kvinnan.
    Jag är utredd i allafall eller man kan väl knappast kalla det utredning,jag blev jätte besviken för jag trodde dom skulle ta sperma prov på killen men dom tog bara ett blodprov på han och 9 på mig och kolla äggstockar osv,inga fel där,nehej men nåt jävla fel tror jag det är i allafall.

Har dom ngn hemsida?
    Är 2010 vårt år
  • JAG är BÄST
    Bebislängtan82 skrev 2009-06-13 11:23:04 följande:
    Jag är utredd i allafall eller man kan väl knappast kalla det utredning,jag blev jätte besviken för jag trodde dom skulle ta sperma prov på killen men dom tog bara ett blodprov på han och 9 på mig och kolla äggstockar osv,inga fel där,nehej men nåt jävla fel tror jag det är i allafall. Har dom ngn hemsida?
    Nopp det är ett slutet forum å man kan bara bli medlem då man haft minst 3mf eller 3st misslyckade IVF försök,,eller kombinerat av dom.

Man mailar dom som har sidan å berättar sin fertilitets bakgrund så gör dom en bedömning om en inbjudan ska ske.
  • Bebislängtan82

aha så man googlar på det och hittar deras mail adress?

Är 2010 vårt år
  • JAG är BÄST
    Bebislängtan82 skrev 2009-06-13 11:41:58 följande:
    aha så man googlar på det och hittar deras mail adress?
    Du mailar

starkbarnlangtan@yahoo.se

Å berättar din å din mans fertilitets bakgrund, alla mf samt vilken vecxka dom hände i.
    Det kan ta ett tag innan du får svar. För dom reser mycket som har forumet å har inte alltid tillgång till nätet.
    Men har i inte fått svar efter 1mån så maila igen å puffa på.
  • Bebislängtan82
    JAG är BÄST skrev 2009-06-13 11:46:33 följande:
    Du mailar [email protected]Å berättar din å din mans fertilitets bakgrund, alla mf samt vilken vecxka dom hände i.Det kan ta ett tag innan du får svar. För dom reser mycket som har forumet å har inte alltid tillgång till nätet.Men har i inte fått svar efter 1mån så maila igen å puffa på.
    aha tack så mkt för hjälpen. Det ska jag göra
    Är 2010 vårt år
  • JAG är BÄST
    Bebislängtan82 skrev 2009-06-13 11:48:21 följande:
    aha tack så mkt för hjälpen. Det ska jag göra
    Jag har mailat dig i din box
  • Irma

Imagine: Välkommen! Beklagar allt hemskt du fått vara med om

• JAG är BÄST

Kom på ibland så händer det att deras box är överfull så mailen studsar tillbaka,,men vänta nån dag bara å försök sedan igen tills det kommer iväg.

• BettanB
    JAG är BÄST skrev 2009-06-13 11:20:40 följande:
    Får man vara nyfiken? Är ni alls utredda? Varför är ni inte medlemmaar i SIS=Skandinavisk Immunologi Supporter grupp?? Dom har kontakter med läkare utomlands där dom kommit bra mycket längre med forskning ang MF å immunologiska orsaker till missfallen hos kvinnan.
    Jodå, jag är både utredd och med i SIS. Nu går jag hos dr LM i Hbg; en av de få i Sverige som verkligen tror på autoimmunologiska förklaringsmodeller (och var vän och beundrare till dr Beer).
    Piratpartist, javisst!
Svar på tråden Vi med upprepade missfall som följs åt. Part 3