• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-06-06 20:38:25 följande:
    Jag har just kommit på att vi har snattat idag På fm var vi in till Rimbo och handlade, Linn fick en Hello Kitty pysselbok a 39:90. När vi tog den från hyllan så var Paul iväg med scannern för att hämta nå´t, när han kom tillbaka så började vi direkt att prata om nå´t helt annat så Linn pysselbok glömdes bort.När Paul stod vid "själbetalningen" så sa Linn-Pappa vi har inte betalt för den här!- Jodå, svarade Paul fullkomligt övertygad om att jag scannat in denHan fixade sin betalning, Linn fortsatte enträget att tjata- Men vi har inte betalt min bok...Den lilla donnan har djupt inpräntat i sig att man betalar först innan man äter, tar på sig  eller leker med det man har köpt - kort sagt det enda hon tillåts göra när vi handlar är att bläddra i tidningen vi ska köpa.Hur som helst, nu ikväll så kollade jag kvittot eftersom jag ville se vad jordgubbarna kostade... Ögnade igenom kvittot en, två ja t.o.m tre gånger och upptäckte att Linnsan hade så rätt så rätt - vi hade missat att scanna hennes pysselbok Nu sitter Herr moral på min axel och talar om för mig att jag borde ju rätta till det nästa gång jag handlar men samtidigt så känner jag att... tja hade vi upptäckt det inne i affären eller ute på parkeringen så hade jag gått tillbaka men nu Jag tror faktiskt att jag kan leva med att ha snattat en pysselbok
    {#lang_emotions_surprised}
    Nä jag hade nog inte heller åkt tillbaka. Hände mig när Belle var liten och låg i vagn, jag hade lagt något under vagnen, när jag kom hem upptäckte jag att jag glömt betala saken...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-06 20:42:53 följande:
    Nä jag hade nog inte heller åkt tillbaka. Hände mig när Belle var liten och låg i vagn, jag hade lagt något under vagnen, när jag kom hem upptäckte jag att jag glömt betala saken...
    Det pinsamma i det hela var att Linn var så himla envis, hon blev jättearg på oss när vi sa att den var betald
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-06-06 20:43:44 följande:
    Det pinsamma i det hela var att Linn var så himla envis, hon blev jättearg på oss när vi sa att den var betald
    Nästa gång kanske ni lyssnar på Linnsan
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-06-06 20:43:44 följande:
    Stackars barn. Såna föräldrar.
  • Kibell

Belle har städat toaletten medans jag surfat runt Helt okej upplägg

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-06 20:45:28 följande:
    Nästa gång kanske ni lyssnar på Linnsan
    Ja vi borde ju ha lärt oss, ungen har ju stenkoll
    MRSVi skrev 2009-06-06 20:45:29 följande:
    Stackars barn. Såna föräldrar.
    Ja, jag får skicka henne till England så hon får lite normalt vett i sig
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-06-06 20:56:19 följande:
    Svalis: sånt händer..... Nej fotboll drar inte...det blir någ sängen ist och en bra bok...
    Låter som en bra ide, jag har äntligen kommit igång med mitt bokläsande igen
    Kibell skrev 2009-06-06 20:59:55 följande:
    Belle har städat toaletten medans jag surfat runt Helt okej upplägg
    Det ska böjas i tid....
  • Kibell

Inget att se på tv. Så jag har roat mig med att börja läsa vår tråd nr 9 Den startades för precis ett år sen. Då klagade vi på att det var så varmt. Kazeer höll på att packa flyttkartonger, Svalis hade tappat sim kamera, Heisan var bebissugen, Mrs V pratar god mat

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-06 22:37:00 följande:
    Inget att se på tv. Så jag har roat mig med att börja läsa vår tråd nr 9 Den startades för precis ett år sen. Då klagade vi på att det var så varmt. Kazeer höll på att packa flyttkartonger, Svalis hade tappat sim kamera, Heisan var bebissugen, Mrs V pratar god mat
    Heisan e ju fortfarande bebissugen, Mrs V suktar oss fortfarande med god mat
    Jag har däremot hållt hårt i min nya kamera
Svar på tråden Kärringmaffian del 13