Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Vilken dag..åkte till Örebro, strax utanför Eskilstuna, kräktes oscar och vi fick stanna och göra rent både honom och bilstolen! Nåväl, det var bara lite åksjuka, sen var han ok igen, men bilen stank spya
Pappa var som vanligt, men vid ganska gott mod!! Han ska förmodligen flyttas till intensiven i Eskilstuna imorgon!!
När vi åkte hem fick J frossa och satt och huttrade, vi bytte plats och jag körde medans han satt med allt han kunde hitta över sig och frös iaf! Han hade 39,5 visade det sig när vi kom hem! Jag körde Oscar till farmor och själv borde jag sova nu, eftersom jag börjar kvart i sju imorgon!!
God morgon.
I dag ska Anton på rullskridskoparty... jag har försökt förklara att han förmodligen kommer att trilla, o han säger att han då ska försöka igen, o inte ge upp!
God morgon...
Fasen någon som vet om man glömt förlänga plus tjänst - vad som händer med allt man lagt upp?
Jag kom in och förlängde för sent - då ser det ut som alla bilder har kommit in på standard - jag som hade lagt på mappar/år/mm.... ![]()
God morgon!
Det har juh hunnit bli ett antal bilder...närmare 700 st tyckte jag det stod... ![]()
Håller tummarna...för att det blir så för mig oxå...det blir ett sånt jobb om man skall börja lägga om allt....
Nu ska jag få kaffe ropar "gubben"... ![]()