Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
God kväll!
Det är varmt här också. Åskan mullrar på avstånd. Gustav och jag har varit i Lund idag och ätit god lunch hos mormor. Tyvärr har jag en sån dag idag, att så fort jag äter något så mår jag jätteilla. Jag åt bara halva middagen nu ikväll. Det är väl bara att vänta och se om det hjälper. Illa mår jag men om det stannar vid det får jag väl vara nöjd.
I morse fick Gustav det slutgiltiga beviset för att hans mamma är komplett galen.
Vi skulle ge oss iväg till Lund. Gustav stod i trädgården i bara blöjan och räknade blad (eller nåt) på en buske. Jag ville klä på honom. Vi kan säga som så att vi var inte överens om vad som skulle prioriteras.
Jag bestämde att nu skulle Gustav kläs på. T-shirt, shorts och sandaler. Det gick i en rasande fart. När jag var klar, tog jag mig en titt på honom - han såg ut som en sjöjungfru.
Jag hade lyckats få ner båda hans ben i ett av byxbenen. Vidare satt höger sandal på vänster fot och vänster sandal på höger fot.
Jag skrattade så att jag grät. Gustav såg livrädd ut. Mats fick se till att kläderna kom som de skulle.
Nu har vi ätit kycklingsallad, det var riktigt gott
Paul kom dessutom hem bara för att äta middag och sen vända tillbaks in till stan, han hade lite dåligt samvete
Dessutom hoppades han på att få krama lite på Linn eftersom han kommer hem vid tvåtiden i natt och jobbar sent även i morgon men tji fick han - Linn ligger ute i vagnen och sover och har så gjort sen halv fem så något mög är det helt klart ![]()
Svalis: Gustav var väldigt trött de första dagarna, då han hade vattkoppor. Han låg i soffan och vilade och sov. Det gör han inte när han är frisk. Om det nu är vattkoppor Linn har, så hoppas jag att hon får det lika lindrigt som Gustav, d v s inte så många koppor och ingen feber.
Halloj, jag somnade på en madrass kollandes på Heffaklumpen.. JAg har verkligen ingen energi i värmen...
Jag väntar fortfarande på min bil så att jag kan komma till stallet...
Ungarna vill åka o bada-jag vill se Midsomer... Jag vinner..
Sandra är just nu VÄLDIGT ojämn i humöret... När hon är lugn så är hon hur gullig som helst-sedan förvandlas hon blixsnabbt till en pms-häxa av rang...
Men men mensen ska tydligen komma snart enligt läkaren så...*pust*
På måndag åker hon på ridläger i fem dagar...