• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Heisan

Jag har två ynkliga ungar här hemma som tycker att det är såååå jobbigt att ta cykeln den lilla biten som det är till stranden.."Men mamma, vi måste ha med oss vatten o det är tungt!"

*jösses*

• S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-29 14:24:36 följande:
    Lyckad shopping, sånt gillar vi!
    Jajamensann, man blir så glad av lyckad shopping

Vi köpte även en sån där tre vånings "lek & klöspelare" till katterna  
    Bosse hade en mkt mindre variant när han var liten och han brydde sig aldrig om den så det troliga är väl att även den här kattungen kommer att rata den men... ja värt ett försök iallafall
  • S vali s
    Heisan skrev 2009-06-29 14:25:39 följande:
    Jag har två ynkliga ungar här hemma som tycker att det är såååå jobbigt att ta cykeln den lilla biten som det är till stranden.."Men mamma, vi måste ha med oss vatten o det är tungt!"*jösses*
    Jag säger ochså jösses
    När jag var barn gick/cyklade vi tre km till badet, mamma o pappa vägrade att köra om dom inte hade något annat ärende - då tyckte man att dom var skitdumma, nu förstår jag dom lite bättre
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-06-29 14:26:37 följande:
    Jajamensann, man blir så glad av lyckad shopping Vi köpte även en sån där tre vånings "lek & klöspelare" till katterna   Bosse hade en mkt mindre variant när han var liten och han brydde sig aldrig om den så det troliga är väl att även den här kattungen kommer att rata den men... ja värt ett försök iallafall
    Våra katter använder faktiskt den vi köpte! Längst ner är det typ en mattbeklädd låda de kan ligga i, o Vincent brukar krypa in där på kvällarna, det är skitkul när han snarkar för det ekar därinne.
  • MRSVi

Nu har Alice somnat, så jag kan tyvärr inte dammsuga!

• S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-29 14:35:02 följande:
    Våra katter använder faktiskt den vi köpte! Längst ner är det typ en mattbeklädd låda de kan ligga i, o Vincent brukar krypa in där på kvällarna, det är skitkul när han snarkar för det ekar därinne.
    Vår har ochså en liten "låda" längst ner, på det äversta planet sitter det en "rulle" eller tunnel som Linn säger
    Ska bli kul att se om den kommer till användning, om ine så var den itne så dyr - 249:- på ÖB
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-29 14:35:40 följande:
    Nu har Alice somnat, så jag kan tyvärr inte dammsuga!
    Sätt dig i solen med en kopp kaffe och njut
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-06-29 14:37:18 följande:
    Sätt dig i solen med en kopp kaffe och njut
    Jag har lite svårt för att göra det, jag VET att ingen kommer att sparka in ytterdörren o komma in o stjäla Alice medan jag latar mig i trädgården, men det känns lite som om nån kan... vetskapen om att jag är fånig gör inte saken bättre.
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-29 14:40:08 följande:
    Jag har lite svårt för att göra det, jag VET att ingen kommer att sparka in ytterdörren o komma in o stjäla Alice medan jag latar mig i trädgården, men det känns lite som om nån kan... vetskapen om att jag är fånig gör inte saken bättre.
    Känner du så så skulle du ändå inte njuta av kaffet så ta dig en kopp kaffe inomhus istället

Nu är min lilla stund här slut, Linn har tröttnat på det hon gjorde och vill ut och cykla.
    Halv fem är det dags att vara på jobbet
    Jag har verkligen ingen lust att jobba idag
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-06-29 14:44:21 följande:
    Känner du så så skulle du ändå inte njuta av kaffet så ta dig en kopp kaffe inomhus istället Nu är min lilla stund här slut, Linn har tröttnat på det hon gjorde och vill ut och cykla.Halv fem är det dags att vara på jobbet Jag har verkligen ingen lust att jobba idag
    Vi får hoppas kvällen går fort, i alla fall!
Svar på tråden Kärringmaffian del 13