Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Gomorron!
Lite lätt sliten är man efter en festivalhelg!! Inte alkoholen som är boven den här gången, man drack bara öl och den stod mig upp i halsen till slut!! Solen däremot, fötterna har varit så svullna, efter värmen kombinerad med stå och gå i timmar!!
Vi fick också göra en liten roadtrip, då vi hoppade på fel spårvagn och missade vårat tåg!!! Billigt som fan, tur man är jävligt rik, eller inte
Igår morse var Linn inne på sitt rum och lekte i över en timme, när hon var färdig stängde hon dörren och sen igår kväll så somnade hon inne hos oss, varken Paul eller jag orkade bära in henne till hennes säng så hon blev kvar hos oss...
Alice o jag började dagen med en sväng till parken, sen gick vi hem, hon var varit i son plaskpool, o i grannens plaskpool, jag har hängt tvätt, fyllt poolen, hämtat badleksaker, torkat henne, smort in henne, hämtat juice... fast jag fick faktiskt sitta en stund i solen också. Nu har vi kommit in för lunch, o för att svalka av oss... jag gillar värmen!
Linn och jag var in till Norrtälje på fm och jag ska nu sätta upp en minneslapp på kylskåpsdörren med texten "Undvik Norrtälje den närmaste tiden..."
Månda fm brukar vara väldigt lugn därinne men idag var det totalt kaos, massor av folk, idioter som parkerar som rikspuckon, folk som bufflar och trängs...
Va f*n är det för mening med semester om man inte ens kan ta sig tid att stå i kön på KappAhl utan att muttra bara för att det är typ två-tre för en i kön
Det är synd om människorna som inte ens har vett att stressa ner o ta´t lungt när dom är på semester...
Nåja, jag fyndade iallafall. Köpte 2 topar, 2 tunikor o ett par shorts till mig och en "ballerinakjol" till Linn - allt på rea och dessutom hade jag 20% ytterligare på reapriset så jag pröjsade 403:-, ordinarie pris hade landat på 945:- så jag kände mig rätt nöjd ![]()