• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-07-03 08:12:08 följande:
    Du får passa på att vila medans hon är på dagis sicken tur att han somnade om Linn har legat inne hos oss typ hela natten och under sömnen lekt "helikopterpropeller" - kort sagt jag har sovit dökass, än han man fått en näve rätt i nyllet, nästa sekund en fot, sen har man haft henne halvliggandes på en... Nåja, nu sover hon sött iallafall
    Ha ha, det där känner jag igen. Gustav har en förkärlek att ligga på tvären mellan Mats och mig. Jag har fått ett par sparkar i ansiktet under natten.
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Jag har varit i Helsingborg på förmiddagen. Mats har under tiden tydligen varit aktiv i trädgården. En rönn är borta likosm bambubusken

• modestyonly
    Kazeer skrev 2009-07-03 11:16:22 följande:
    Jag har varit i Helsingborg på förmiddagen. Mats har under tiden tydligen varit aktiv i trädgården. En rönn är borta likosm bambubusken
    Här har vi bara hunnit till frukosten
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-07-03 11:11:14 följande:
    Vi har ju Claes och Doris här, våra fåglar jag gillar Siiiv och Bosse
    Jag blrjar gilla Siw mer o mer, vem vet Siw kanske kan få en kull kattungar och då är det ju bara att döpa dom till Britta, Peter eller Annika
    Doris är ett coolt namn
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-07-03 11:12:39 följande:
    Jag gillar vädret, vaknade av åska runt halv tio...nu regnar der bara Perfekt dag för en kryssning! Jag hoppas mokiia är piggare idag så hon kan följa med..
    Här har vi haft regn, åska och strömavbrott *härligt*
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-03 11:16:22 följande:
    Duktiga Mats
    Jag försöker vara duktig o städa men inspirationen är lika med noll kan jag ju säga
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-07-03 11:41:32 följande:
    Duktiga Mats Jag försöker vara duktig o städa men inspirationen är lika med noll kan jag ju säga
    Jag skulle också behöva städa men det är alldeles för VAAAARMT!
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-03 11:44:37 följande:
    Jag skulle också behöva städa men det är alldeles för VAAAARMT!
    Här är det så svalt o härligt, +22 och lätt bris men framför allt "fräscht" nyregnat i luften
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-07-03 11:51:21 följande:
    Här är det så svalt o härligt, +22 och lätt bris men framför allt "fräscht" nyregnat i luften
    På söndag eller måndag kan vi vänta oss sånt väder. Längtar!
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-07-03 11:53:14 följande:
    På söndag eller måndag kan vi vänta oss sånt väder. Längtar!
    Det är underbart
    Igårkväll var det så kvavt att man höll på att få krupp

Undrar om jag vågar mig in på FB, när jag var där i morse så flippade datorn ur totalt och började öppna en massa nya "fönster" till slut satt jag med 39!! nya "fönster" som inte gick att stänga ner, varje gång jag försökte stänga ett fönster öppnades ett par nya
    Till slut stängde jag av datorn
Svar på tråden Kärringmaffian del 13