• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer

God morgon!

Halv elva i går kväll vaknade Gustav. Men ett blöjbyte senare så somnade han en stund senare om i vår säng och sov fram till sex nu på morgonen.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Caffreys

God morgon!

Fy vad trött jag är känns som att jag blivit överkörd av en ångvält. Ska strax väcka Amelie för att bege oss till dagis.

• S vali s
    Caffreys skrev 2009-07-03 07:02:37 följande:
    God morgon!Fy vad trött jag är känns som att jag blivit överkörd av en ångvält. Ska strax väcka Amelie för att bege oss till dagis.
    Du får passa på att vila medans hon är på dagis
    Kazeer skrev 2009-07-03 06:32:30 följande:
    God morgon!Halv elva i går kväll vaknade Gustav. Men ett blöjbyte senare så somnade han en stund senare om i vår säng och sov fram till sex nu på morgonen.
    sicken tur att han somnade om

Linn har legat inne hos oss typ hela natten och under sömnen lekt "helikopterpropeller" - kort sagt jag har sovit dökass, än han man fått en näve rätt i nyllet, nästa sekund en fot, sen har man haft henne halvliggandes på en... {#lang_emotions_yell}
    Nåja, nu sover hon sött iallafall
  • MRSVi

God morgon.
    Här skiner solen, väderleksrapportrna till trots... men det har visst regnat under natten. I dag ska jag i väg på plantrea, o köpa lite mer blommor till trädgården. O myrmördarmedel.

• S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-03 08:20:46 följande:
    God morgon.Här skiner solen, väderleksrapportrna till trots... men det har visst regnat under natten. I dag ska jag i väg på plantrea, o köpa lite mer blommor till trädgården. O myrmördarmedel.
    Regn under natten är helt perfekt
    Lycka till med plantshoppandet
    Här dödar vi myror för fulla muggar hela tiden {#lang_emotions_demon}
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-03 08:34:58 följande:
    Regn under natten är helt perfekt Lycka till med plantshoppandet Här dödar vi myror för fulla muggar hela tiden
    Har du något tips om bra sätt att ta kål på dem?
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-03 08:36:51 följande:
    Har du något tips om bra sätt att ta kål på dem?
    Tyvärr inte, vi kör med myrr och/eller "myrdosor" men det finns så extremt mycke myror här så det är inte sant
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-07-02 23:17:32 följande:
    Nej nej, dom har fel Idag fick vi veta att kattungen vi "tingat" som hon då trodde var en hane förmodligen är en hona Ylva hade haft en "expert" hemma hos sig som kikat på missarna... så det kan gå, vi som har gått o funderat på pojknamn...Vi satt och fånade oss och hittade på det ena namnet värre än det andra och till slut kläckte jag- SiW!!!Siw & Bosse - det låter väl käckt
    Vi har ju Claes och Doris här, våra fåglar
    jag gillar Siiiv och Bosse
  • modestyonly

Jag gillar vädret, vaknade av åska runt halv tio...nu regnar der bara
    Perfekt dag för en kryssning! Jag hoppas mokiia är piggare idag så hon kan följa med..

• Kazeer
    modestyonly skrev 2009-07-03 11:11:14 följande:
    Vi har ju Claes och Doris här, våra fåglar jag gillar Siiiv och Bosse
    Härliga namnkombinationer

Min brors första fru hade två undulater, när de träffades. De hette Kött och Motor
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
Svar på tråden Kärringmaffian del 13