Inlägg från: modestyonly |Visa alla inlägg
  • modestyonly

Kärringmaffian del 13

Kibell skrev 2009-07-31 21:13:14 följande:
    Nu är Belle färdigkammad. Det tar ca 30-45 minuter.
    Minns med fasa nät min tjejer fick löss!! Två långhåriga och vi köpte lusmedel som var rsistent för 100 kronor innan dom bytte ut det mot ett annat!!
  • modestyonly
    modestyonly skrev 2009-07-31 21:20:59 följande:
    Minns med fasa nät min tjejer fick löss!! Två långhåriga och vi köpte lusmedel som var rsistent för 100 kronor innan dom bytte ut det mot ett annat!!
    Kan inte skriva rätt nånstans..1000 skulle det stå!!
  • modestyonly
    Kibell skrev 2009-07-31 21:27:03 följande:
    Jag har medlet som kväver lössen och inte är kemiskt så dom är inte resistenta mot det. Därför funderar jag på att göra det på mig själv. Men jag ska luskamma mig igen senare. Bara det att det är svårt på sig själv...
    Det fanns inte då, utan man använde ett lusmedel i taget!!
  • modestyonly
    Kibell skrev 2009-07-31 22:03:40 följande:
    Jag är glad att jag bara har en.Enklast var det om det vore en kille. Bara snagga
    Trodde, en lus
    När grabbarna var små gick det lättare, då var det snagg som gällde! Oscar har klarat sig hittills..
    Nu dags för sängen, ska ju upp snart, behöver somna före 23 om jag ska vara människa i morron!!
  • modestyonly

Gomorron!
    Vaknade strax efter 12, men låg kvar ett tag!! Nu blir det bara frukost och sen en dusch och dags att åka till jobbet!!

• modestyonly
    Kazeer skrev 2009-08-02 13:35:05 följande:
    Var #&% får man tag i solhattar? Jag ser ungar överallt i solhattar, den ena finare än den andra. Men jag hittar inte solhattar i någon affär. Där är det kepsar, kepsar och åter kepsar
    Jag kan skicka en till dig, vi har flera, tror jag, Oscar använder bara keps! Vet med säkerhet att vi har en beige med små döskallar på, den såg jag rätt nyligen!!
  • modestyonly

Nu har vi bokat en kryssning med Birka! Det blir en skötsam kryssning med barn och min mamma!!

Den icke skötsamma kryssningen, blir i slutet av augusti

Nu dags för sängen och en god bok!!

• modestyonly

Gomorron!
    Fick sova hur länge jag ville, men vaknade före 8 iaf! Men jag sov hela natten utan uppvaknande och toabesök, så jag får vara glad för det!
    Idag börjar jag halv 2, bytte pass med en kompis som ville vara ledig ikväll, jag är hellre ledig på dagen!

• modestyonly
    Caffreys skrev 2009-08-02 23:00:58 följande:
    Är inte alla kryssningar skötsamma?? Liksom det man inte minns har inte hänt och säger någon nått så ljuger dom förmodligen för att dom inte fick som dom ville.
    Just det, tänkte inte på det
Svar på tråden Kärringmaffian del 13