Inlägg från: modestyonly |Visa alla inlägg
  • modestyonly

Kärringmaffian del 13

Gomorron!
    Jo jag fick min lilla ninja i säng igår runt 23, sen sov vi till 10, båda två

Anton har börjar sitt första sommarjobb igår, han ska hjälpa till med aktiviteter för äldre! Jag fick ett sms idag; "Vi ska på utflykt, till Sundbyberg och fika", så han är mycket nöjd, han tyckte det var soft att få betalt för sånt enkelt jobb

Vi ska försöka packa ihop oss och dra oss mot Eskilstuna, framemot kvällen! Imorgon tänkte vi göra en dagsutflykt, med innehåll beroende på väder!!
    Sen på torsdag är det allvaret, med begravning och det känns i hela kroppen att det är en allvarlig vecka!!

• modestyonly
    Kazeer skrev 2009-07-07 11:35:23 följande:
    *kram* Jag kan inte ens börja föreställa mig hur du känner inför torsdagens begravning...Hoppas ni ändå får skoj på morgondagens utflykt.
    Bra att göra lite saker, det är iaf en distraktion!!
    Trist att dina seaband, inte funkar lika bra idag
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-07-07 12:26:28 följande:
    Vincent Katt har en öroninfektion o feber. Fantastiska nyheter, tycker jag, som redan hade börjat ta farväl av honom.
    Ja, tur i oturen att det inte var värre!!
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-07-08 08:14:27 följande:
    God morgon.Alice är en hund i dag.
    Oscar är fortfarande en sköldpadda

Igår sa han att mamma är en tjej och då sa J, att pappa är en kille...nej Gubbe sa Oscar till min ohöljda glädje!!

Oscar och Alex har tydligen femte sjukan, men fan trot..haha...
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-07-08 21:39:50 följande:
    Äsch, det är bara nå´t mög
    Förmodligen, men nu blossar det upp på kinderna igen, var nästan borta ett tag, så det är väl nån typ av femte sjuka kanske
  • modestyonly

stora storken skrev 2009-07-08 22:22:15 följande:

JAg bloggar om vår semester...ta den med en nypa salt...jag "driver" med träning att lägga av med blöja...mest för att få tyst på vissa som läser bloggen av våra bekanta-som tycker att det är katastrof att W har blöja fortfarande... Men jag måste erkänna att det är lättare att låta bli blöja när man är ute så här...och han godtar det...vilket han inte gjort tidigare....enbart i undantagsfall....men men vi får se hur det går...har inte så bråttom..det kommer när det kommer... www.familjeliv.se/Bloggar-3-45/b116968.html
    Vi har precis börjat vänja av Oscar, han är utan när vi är hemma, men vi tar på blöjan när vi åker iväg!
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-07-08 23:35:08 följande:
    Det låter som nåt svenskt åttitalsband... Den Femte Sjukan.Hoppas det går över!
    Ja nåt synthband kanske
  • modestyonly

Här regnar det oavbrutet!
    Passande väder för en begravning...än så länge känns det ganska lugnt, både hos mig och mamma! Hemmavarande barn, verkar hinna med tåget..kläder är strukna, bara att invänta eftermiddagen!

• modestyonly
    MRSVi skrev 2009-07-09 08:57:13 följande:
    En tanke till Moddan i dag... hoppas dagen inte blir alltför svår.
    Tack!!
  • modestyonly

Idag ska jag tvätta lite och försöka hitta alla saker som Fabian ska ha med sig på kollo på måndag morgon!

Det gråa vädret fortsätter tydligen..

Svar på tråden Kärringmaffian del 13