Inlägg från: modestyonly |Visa alla inlägg
  • modestyonly

Kärringmaffian del 13

Boppie: Vi har en plats ledig på den senare av dom två skötsamma kryssningarna

• modestyonly
    Caffreys skrev 2009-08-03 09:30:52 följande:
    Tar nog ett tag innan jag åker på kryssning igen.
    Var det så hårt?? Eller är du rädd för det du inte minns?? Kolla Färjan 3 sen, så vet du
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-08-03 09:44:00 följande:
    God morgon.Här skiner solen, men jag kan inte gå ut... jag ska få ett nytt objektiv i dag, men har ingen leveranstid, utan måste snällt vänta inne tills det kommer. Det vore ju trevligt om det kom tidigt så jag kan gå ut o använda det!
    Måste instämma i hyllningskören om dina bilder!!! Kunde vara ett antal proffsiga vykort, kanske en blivande inkomstkälla??
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-08-03 09:45:09 följande:
    Du bokar väl inga kryssningar den 24e sept?!
    Nej då ska jag träffa en kompis som kommer på besök
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-08-03 09:51:24 följande:
    Jag beöver tips på bra krogar som ligger nära Zinken eller Mariatorget. Det ska vara trevligt, med både sittmöjligheter, o mingelmöjligheter, eftersom jag ska träffa en del olika vänner på samma gång... gärna musik, men inte så hög musik att man inte kan prata. O så ska toaletterna vara uthärdliga. Finns det nån sån?
    Just det området har jag dålig koll på, men jag kan höra mig för! Tänkte ni äta först eller bara ta nåt glas?? Svårare att hitta ställen med både bra mat och rolig bar
  • modestyonly
    Caffreys skrev 2009-08-03 10:29:22 följande:
    Men hallå. Mosebacke ligger väl inte vid mariatorget eller Zinken. Ok jag vet du är ju utsocknes.
    Nej men inom en vettig radie Slussen är ju gångavstånd till Mariatorget!
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-08-03 10:39:34 följande:
    Fast jag ska bo mellan Zinken o Hornstull, så Slussen är alldeles för långt borta!
    Då är Boppis förslag ganska bra!!
  • modestyonly

Finns ju nån pub precis vid Zinkens t-bana, tror den heter Dubliner nuförtiden! Men jag har ingen aning om hur det är där...

• modestyonly
    modestyonly skrev 2009-08-03 10:44:04 följande:
    Finns ju nån pub precis vid Zinkens t-bana, tror den heter Dubliner nuförtiden! Men jag har ingen aning om hur det är där...
    Eller kanske inte...för när jag kollade på deras hemsida, fanns den inte nämnd! Får kolla upp..
Svar på tråden Kärringmaffian del 13