Inlägg från: modestyonly |Visa alla inlägg
  • modestyonly

Kärringmaffian del 13

Morrn!!
    Vad ska jag göra idag, ja, det finns massor, men har ingen större lust! Det jag måste göra är att ta mig in i klädkammaren, hitta en sovsäck och ett liggunderlag!
    Känner mig lite rastlös, längtade efter egentid, har haft Oscar större delen av semestern, men kan inte hantera den, mår bäst med folk omkring mig..

• modestyonly

Igår åkte vi ut till Mokkia och Alex och hade en mysig e.m och kväll!
    Grabbarna leker så bra nuförtiden, dom behöver ingen startsträcka alls, full fart

Igår var första gången vi åkte iväg utan blöja, det gick bra, en liten skvätt i byxan, när vi stannade och handlade, men han lyckas knipa ihop när han märker att det kommer, så vi skyndade oss in på en toalett! Han sa sen bestämt att kissa på toan tänkte han inte göra hemma

Idag var det tidig morgon som omväxling, Fabian åkte iväg på kollo och vi skulle lämna honom kl 9!! Det blir nog både tomt och skönt

Funderar på att hitta på nåt idag, känner mig på mycket bättre humör idag!!

Förresten hade jag en udda dröm, precis när väckarklockan ringde, stod jag i en affär och köpte kaffelängd med Carolina Gynning

• modestyonly
    MRSVi skrev 2009-07-13 13:49:37 följande:
    Vad duktig han är! Jag misstänker att han kommer att gå med på toan hemma också så småningom.
    Ja så småningom, men det funkar ju med potta också, ett tag...
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-07-13 14:27:02 följande:
    Nu ska jag fortsätta mitt sommar projekt, dvs en "to do" om dagen Jag har en lista med "ska göras" och min ambition är att beta av en sak om dagen Idag står städa linneskåpet på tur
    Bra ide, ska fundera ut en sån lista, jag behöver lite piska
  • modestyonly

Gomorron!
    Tråkigt väder, vad ska man hitta på??

Jag har alltid kört med först veckopeng, sen månadspeng, jag tycker dom lärt sig hantera pengar bra! Sen kan dom få extra om detb är något speciellt, men till vardagssaker ska det räcka..

• modestyonly
    S vali s skrev 2009-07-13 23:43:00 följande:
    Klart han ska försvara sin ställning, men lite intresse borde han visa tycker jag - det hör till vanligt hyfs Molly låg o sov i soffan, Mysan letade sig dit, burrade in sig så nära hon kunde och efter ett tag kröp hon in mellan Mollys ben och började leta "tutte". Molly såg lite konfunderad ut men lät henne hållas, hon gav dock upp efter en stund och la sig för att sova  
    Så sött och du fotade inte??
  • modestyonly

Här har vi inte kommit nånstans och nu är det jättemörkt ute, så snart kommer regnet! Vi tar nog en hemmadag!!

• modestyonly
    MRSVi skrev 2009-07-14 11:56:50 följande:
    Jag har varit o pratat lite med skorna jag datear i en affär...
    Får du nån respons??

Jag ryckte upp mig och gjorde lite hemma istället, eftersom vädret är ostadigt och ingen vill leka med mig
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-07-14 17:33:10 följande:
    Ja... men vad f*n man får ju inget pris *Brrrr* Jag fryser som en besatt Var tvungen att kolla hur kallt/varmt det var - 20grader utomhus o 24 inomhus... jag borde inte frysa med andra ord
    Men -20 är ju ganska kallt
    men skämt åsido, låter som feber på G..
  • modestyonly

Svalis: Man kan tycka vad som helst, men i ditt hem gäller dina regler ch det som inte känns bra för dig ska du utgå ifrån! Katten är ju ny hos er, så lite lugn och ro måste den få i början!!

Svar på tråden Kärringmaffian del 13