Inlägg från: modestyonly |Visa alla inlägg
  • modestyonly

Kärringmaffian del 13

Gomorron!
    Vaknat med huvudvärk, stel i nacken! Sov oroligt inatt, svettades, fast det inte var varmt, klimakteriet på G kanske? mensen kom lite före sist också, jaja, man får inse att man börjar bli gammal..

Idag är det sol iaf, ska försöka få lite sällskap av Hanna idag så blir det lite roligare, sen är resten av veckan bokad, det känns skönt!!

Jag har en massa ägg, köpte två stora paket billigt, sist jag handlade, men glömde att jag hade en stor karta i kylen! Kanske blir lite bakning framåt kvällen...

• modestyonly

En kompis ringde och vi gick till en plaskdamm med lekplats, det var trevligt med lite sällskap, även om Oscar är en badkruka och bara doppade ett finger frivilligt!!

Efter det hade Hanna ett ärende jag följde med på, sen åt vi pizza på en ganska nyöppnad pizzeria i närheten av oss! Oscar har haft ännu en dag utan blöja, trots utfärder

Svalis: 38,5 på en vuxen är hög feber! Vi tål inte lika mycket som dom små..
    Bäst att du kollar upp läget imorgon med ev. UVI!!

• modestyonly
    S vali s skrev 2009-07-15 23:03:46 följande:
    Du har varit duktig Hoppas att du sover gott
    Tack, jag sov mycket gott
    Nu ska vi ta med oss godsakerna och åka till Mokkia!!
  • modestyonly

Gomorron!
    Sista semesterdagarna nu, vi åker till Eskilstuna idag och stannar över helgen!! Ska bo i brorsans hus medans dom åker bort..
    Skönt att sola och bada sin sista lediga helg....

Vi hade en härlig dag på stranden med grillning efteråt hos Mokiia och lilla Alex! Så ska semester vara...

• modestyonly
    Kibell skrev 2009-07-17 10:01:12 följande:
    Jo jag gillar att få åka bort men det finns inget härligare än att få koma hem. Hem till sitt, mina saker, mina rutiner...
    hem ljuva hem, det stämmer så bra
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-07-19 20:03:13 följande:
    O här har sommarlovet just börjat... nästa lördag åker vi på semester.Hoppas det går bra att vänja dig vid jobbrutinerna igen.
    Jo iaf så har jag ok schema dom första två veckorna, men sen blir det galet...
  • modestyonly

Gomorron!
    Äntligen har man sovit en hel natt, det var klibbigt igår kväll, men sen blev det bättre...och jag kunde ha balkongdörren öppen, eftersom folk var vänliga nog att inte sitta och skrika i lekparken

Kl 15, börjar jag jobba, undrar hur man ska få kroppen i jobb tempo??

Svar på tråden Kärringmaffian del 13