Inlägg från: modestyonly |Visa alla inlägg
  • modestyonly

Kärringmaffian del 13

Caffreys skrev 2009-08-03 11:02:26 följande:
    Det är gamla Tre tunnor.
    Caffreys skrev 2009-08-03 11:03:29 följande:
    Då var det typ Gröna Jägaren varning.
    Jaga har inte varit där på 20 år eller så så jag har ingen aning!!
  • modestyonly
    Caffreys skrev 2009-08-03 11:02:26 följande:
    Det är gamla Tre tunnor.
    Är det den som heter Southside nu??
  • modestyonly
    S vali s skrev 2009-08-03 11:19:03 följande:
    Att ta´t lungt o tänka efter är inte min stora favorit - fort ska det gå Nåja, nu är brallorna nästan färdiga iallafall
    Sprätta som är så kul!!
    Jag är en sån sömmerska också, snabbt och utan att tänka, mycket sprätta blir det
  • modestyonly

Känns nästan lite höstlikt, även om solen skiner ute, så drar det lite kallt från balkongen!!

• modestyonly

Skulle trycka bort sidan och stänga av datorn, men skickar ett tomt meddelande...jaja, man har väl inte alla hästar hemma kanske..

• modestyonly

Gomorron!
    Fastnade i en bok så jag släckte närmare halv tre!!
    Idag är jag ledig, den enda dagen på 9 dagar! Får se om jag orkar göra något vettigt, vore skönt att bli av med några måsten iaf..

• modestyonly
    S vali s skrev 2009-08-04 10:33:11 följande:
    Ta det lite lungt och vila, måstena försvinner inte tro mig - mina måsten är iallafall kvar
    Men mina måsten snubblar jag över
  • modestyonly

stora storken skrev 2009-08-04 11:16:19 följande:

Kibell: Nej jag börjar på måndag - enbart inskolning denna vecka eller må-ons sen bär det iväg igen... ..men ut till Gräsö denna gång. Svalis: Man skall hållas sig "god" med grannarna... Modesty: Jobbigt med måsten man snubblar över...MRs V: I det här gänget brukar det vara okej att bara "hänga" på - sällan det är inbjudan om man säger så.... ...hoppas hoppas du tittar över i september - då skall jag försöka hänga på,.... Här fortsätter inskolningen och idag låg det tydligen påmin lott - min man fick för sig att han måste ha egen tid....återstår att se när jag får så kallad egen tid...men men jag börjar juh jobba snart...det kanske räknas som egen tid vad vet jag....*grrrrrrrrrrr* ....i morgon skall jag in och klippa mig det kanske är den "skvätt" egen tid som frå räknas i så fall... Varför är det så svårt att ta egen tid - man skall vara som karlar bara kräva...nej då mesar man och tar på sig och ser till att alla andra runt om mår bra osv.... Slut klagat från min sida...jag får väl skylla mig själv...
    Ja man får lära sig ta plats! Jag har blivit riktigt skaplig på det! Kanske mest för att jag inte bor med J...
Svar på tråden Kärringmaffian del 13