• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-08 23:35:08 följande:
    Det låter som nåt svenskt åttitalsband... Den Femte Sjukan.Hoppas det går över!

Låter som ett punkband
  • S vali s

Go morron go morron

Här öser regnet ner - milt sagt...
    Nåja, vi ska bara hämta kattungen o sen ska vi mysa resten av dagen

• MRSVi

God morgon.

Jag måste handla lite... myrdödarmedel o insekterna- på-Antons -solros - dödarmedel, bland annat, nu ska de få!

• Kazeer

God morgon!

Igår sov jag hela dagen På förmiddagen mådde jag pyton och nu börjar jag bli så trött på det Från elva till halv sex sov jag mer än jag var vaken. Helt slut. Huvudvärk. Men jag var glad att jag vaknade till liv vid halvsextiden för bara en liten stund senare fick vi överraskande besök.

En f d kollega till mig från Högsby dök upp med sin familj. De brukar semestra i Skåne och tänkte titta in. Det var så roligt och jag blev verkligen glad. De var bara här i tjugo minuter, vilket var tur, eftersom vi skulle på en husvisning.

Jag har inga planer för dagen, inte mer än att jag borde städa. Jag borde kanske också ringa min BM. Jag vet inte hur länge till jag orkar med detta illamående. Det stora problemet är att jag inte klarar av att dricka något. Det enda som går någorlunda är vanligt vatten men dricker jag mer än en liten klunk så mår jag jättedåligt.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • MRSVi

Kazeer: Det är nog tyvärr bara att "bita ihop" o stå ut... det går ju över till sist, när den efterlängtade babyn kommer, om inte förr. Jag tycker det låter som en bra ide att ringa, det är ju jättetrist att du inte kan glädjas åt graviditeten. Provade du ingefära?

• MRSVi

En tanke till Moddan i dag... hoppas dagen inte blir alltför svår.

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-09 08:10:40 följande:
    Go morron go morron Här öser regnet ner - milt sagt... Nåja, vi ska bara hämta kattungen o sen ska vi mysa resten av dagen
    Kattungedag!
  • modestyonly

Här regnar det oavbrutet!
    Passande väder för en begravning...än så länge känns det ganska lugnt, både hos mig och mamma! Hemmavarande barn, verkar hinna med tåget..kläder är strukna, bara att invänta eftermiddagen!

• modestyonly
    MRSVi skrev 2009-07-09 08:57:13 följande:
    En tanke till Moddan i dag... hoppas dagen inte blir alltför svår.
    Tack!!
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-07-09 10:50:43 följande:
    Här regnar det oavbrutet!Passande väder för en begravning...än så länge känns det ganska lugnt, både hos mig och mamma! Hemmavarande barn, verkar hinna med tåget..kläder är strukna, bara att invänta eftermiddagen!
    ... det är så mkt jag skulle vilja skriva men det är svårt att få till orden så.... Jag tänker på dig och dina anhöriga och hoppas att begravningen någonstans där mitt i allt det jobbiga ändå blir en fin stund *kram*
Svar på tråden Kärringmaffian del 13