• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s

Nu är lilla kissen hemma hos oss, stackars krake...
    ... tänk att behöva lämna mamma,syskon o den trygga invanda miljön och istället hamna i vårat "Linnkaos"

Linn är eld o lågor och jag försöker förklara att kattungen behöver vara lite ifred och få titta sig omkring i rummet i lugn och ro....

• Heisan

Jaha, det visade sig att man måste ha fast tele för att ha bredband o eftersom jag har inte har kvar mitt så sägs bredbandet upp..
    Bara så att ni inte undrar vart jag tar vägen när jag försvinner..

• S vali s
    Heisan skrev 2009-07-09 14:08:17 följande:
    Jaha, det visade sig att man måste ha fast tele för att ha bredband o eftersom jag har inte har kvar mitt så sägs bredbandet upp.. Bara så att ni inte undrar vart jag tar vägen när jag försvinner..
    Och det kom dom på nu
  • Heisan

Måste bara berätta en söt o rolig liten sak som Lynnen gjorde idag-jag skrattade gott..*L*

Hon satt i tröja o utan trosor på en stol o tittade på Pippi Långstrump.

Plötsligt skrek hon på mig exalterat:

-Jag hittade hålet, jag hittade hålet. Mamma kom o titta.

Min första tanke var-tusan just det-jag glömde laga hålet i hennes nalle....

Så jag gick till henne. Då satt hon helt förundrad o mycket nöjd-över att ha hittat hålet i sin snippa...

• S vali s

kazeer Hoppas verkligen att det vänder för dig snart, det är inte kul att må som du gör

Det slutade att regna så vi passade på att gå ut en stund, Paul gödslade gräsmattan och Linn o jag käkade smultron

• MRSVi

Usch, jag tycker det känns kallt... o höstigt. Hoppas vi får mera värme!

Anton fick hem sin "skolrapport" i dag, hans lärare verkar nöjda med hans framsteg, o jag tycker han är jätteduktig!

• S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-09 20:16:08 följande:
    Usch, jag tycker det känns kallt... o höstigt. Hoppas vi får mera värme!Anton fick hem sin "skolrapport" i dag, hans lärare verkar nöjda med hans framsteg, o jag tycker han är jätteduktig!
    Kul för Anton och hans stolta föräldrar
  • stora storken

God kväll....

Modesty: Hoppas det gått bra idag - stor kram till er!{#lang_emotions_flower}

Svalis: Vilken "sötis"...

Kazeer: Hoppas du kan få hjälp eller att det släpper snart...

Heisan: Hoppas det fixar sig...vill inte att du försvinner....{#lang_emotions_cry}

Mrs V: Kul att det gått bra för Anton...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13