• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • stora storken

Vi är kvar i Falkenberg men i morgon åker vi mer söder ut....vi har sol och relativt varmt men det blåser....så idag gick det inte att göra mat ute på grillen...det fick bli inne ist...men men det går de med...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken
    MRSVi skrev 2009-07-09 20:30:13 följande:
    Hej Storken, var är ni nu?
    Vi är kvar i Falkenberg men idag har vi varit en sväng till Halmstad samt Tylösand.
    I morgon åker vi vidare....mot MAlmö.
  • Heisan

Storken låter härligt...

Jo internet försvinner nog... Jag måste lära mig o hushålla med pengar o har ingen lust att betala för en telefon som jag inte tycker mig ha råd med bara för att ha bredband...

• stora storken
    Heisan skrev 2009-07-09 21:15:40 följande:
    Storken låter härligt...Jo internet försvinner nog... Jag måste lära mig o hushålla med pengar o har ingen lust att betala för en telefon som jag inte tycker mig ha råd med bara för att ha bredband...
    Nej det är sant...

Nu ska jag kasta mig i säng och läsa,.....det blåååååååååååser här....

God natt..
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-07-09 22:04:19 följande:
    Nej det är sant...Nu ska jag kasta mig i säng och läsa,.....det blåååååååååååser här....God natt..
    Håll i hatten och sov gott
  • S vali s

Jag har suttit o beundrat vår nya lilla familjemedlem {#lang_emotions_heart}
    Så otroligt söt, cool och orädd
    Bosse är lite skeptiskt till den lilla och håller sig helst på avstånd och kikar lite i smyg, Molly däremot är hur nyfiken och intresserad som helst
    Hon ligger blickstilla - ja förutom svansen då som går som en propeller och lilla kattskrället kliver runt och nosar på henne

• Heisan
    S vali s skrev 2009-07-09 22:08:30 följande:
    Jag har suttit o beundrat vår nya lilla familjemedlem Så otroligt söt, cool och orädd Bosse är lite skeptiskt till den lilla och håller sig helst på avstånd och kikar lite i smyg, Molly däremot är hur nyfiken och intresserad som helst Hon ligger blickstilla - ja förutom svansen då som går som en propeller och lilla kattskrället kliver runt och nosar på henne
    Kattungar är fantastiska..
  • S vali s
    Heisan skrev 2009-07-09 22:10:20 följande:
    Kattungar är fantastiska..
    Ja dom är ju det

Vårt arbetsnamn var ju Siw men... näe, det är ingen Siw så den här stackars katten får gå samma öde till mötes som Bosse och leva med att heta "Katten" fram tills vi lyckats komma på vad det är för en typ som flyttat in här
  • S vali s

Nu är morgondagen förberedd
    Jag har packat Linns väska med lite "förströelseprylar" bla två nya presenter i form av ett pussel samt en pysselbok med klistermärken
    Borde hålla henne sysselsatt ett tag, dessutom har vi laddat med två filmer o annat smått o gott
    Linn kommer nog att ha fullt upp på jobbet imorgon - det kommer noig även Paul och hans arbetskamrater att ha
    Jag packade med lite av dagens bullskörd att muta hans jobbarpolare med

• Kazeer

God morgon!

Gustav har två nya Teletubbies-filmer - jippi! Den gröna figuren tycks ha varit på solsemester

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
Svar på tråden Kärringmaffian del 13