Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Vi är kvar i Falkenberg men i morgon åker vi mer söder ut....vi har sol och relativt varmt men det blåser....så idag gick det inte att göra mat ute på grillen...det fick bli inne ist...men men det går de med... ![]()
Storken låter härligt...
Jo internet försvinner nog... Jag måste lära mig o hushålla med pengar o har ingen lust att betala för en telefon som jag inte tycker mig ha råd med bara för att ha bredband...
Jag har suttit o beundrat vår nya lilla familjemedlem 
Så otroligt söt, cool och orädd
Bosse är lite skeptiskt till den lilla och håller sig helst på avstånd och kikar lite i smyg, Molly däremot är hur nyfiken och intresserad som helst
Hon ligger blickstilla - ja förutom svansen då som går som en propeller och lilla kattskrället kliver runt och nosar på henne ![]()
Nu är morgondagen förberedd
Jag har packat Linns väska med lite "förströelseprylar" bla två nya presenter i form av ett pussel samt en pysselbok med klistermärken
Borde hålla henne sysselsatt ett tag, dessutom har vi laddat med två filmer o annat smått o gott
Linn kommer nog att ha fullt upp på jobbet imorgon - det kommer noig även Paul och hans arbetskamrater att ha
Jag packade med lite av dagens bullskörd att muta hans jobbarpolare med ![]()
God morgon!
Gustav har två nya Teletubbies-filmer - jippi!
Den gröna figuren tycks ha varit på solsemester ![]()