• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer

God morgon!

Idag är det mulet och lite kvalmigt ute. Gustav följde med Mats och Stella ut på morgonpromenaden och nu sitter han och kollar på Bamse.

BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Jag är på jakt efter en grill till Mats i födelsedagspresent. I våras hittade han en på ICA, som han verkligen ville ha men av någon outgrundlig anledning köpte han den inte.

Nu har jag hittat något motsvarande på Internet och sitter och väntar på att företaget ska öppna, så att jag kan ringa och fråga var jag kan hitta en återförsäljare.

• Kazeer

Ibland är det bra att ringa direkt till företaget och få information. De hade inte haft den grillen till försäljning denna säsong, eftersom de inte tyckte att den var tillräckligt bra. Jag fick en massa bra information om vad man ska tänka på när man köper grill.

• S vali s
    Kazeer skrev 2009-08-10 08:42:39 följande:
    Ibland är det bra att ringa direkt till företaget och få information. De hade inte haft den grillen till försäljning denna säsong, eftersom de inte tyckte att den var tillräckligt bra. Jag fick en massa bra information om vad man ska tänka på när man köper grill.

Bra med information direkt från företaget

God morgon och ett "HA en bra dag på jobbet" för er som återgår till jobbet efter semestern

Själv ska jag nu gå ut och hämta tidningen och sen njuta av en lång härlig frukost på balkongen
  • modestyonly
    Kazeer skrev 2009-08-10 08:23:07 följande:
    Jag är på jakt efter en grill till Mats i födelsedagspresent. I våras hittade han en på ICA, som han verkligen ville ha men av någon outgrundlig anledning köpte han den inte.Nu har jag hittat något motsvarande på Internet och sitter och väntar på att företaget ska öppna, så att jag kan ringa och fråga var jag kan hitta en återförsäljare.
    Rusta rear ut sina stora grillar....om det är gasolgrill ni vill ha??
    Jag är ute efter en bordsgrill, den vi hade stod kvar ute i regnet...
  • S vali s

Morrn morrn nyvakna brudar

Jag har precis läst en tråd här på FL och fått veta att jag sexualiserar min dotter pga av att jag låter henne använda bikini när hon badar {#lang_emotions_dreamer}  en bikini hon f.ö valt helt på egen hand och som hon tycker är jättefin - men,  men småflickor ska ju inte få känna sig fina dom ska bara vara tuffa och är deras egen vilja att ha en bikini så ska man förklara för dom att det är fel, fel, fel eftersom det sänder ut fel signaler {#lang_emotions_undecided}
    varför blir man så trött ibland {#lang_emotions_undecided}

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-10 08:57:59 följande:
    Morrn morrn nyvakna brudar Jag har precis läst en tråd här på FL och fått veta att jag sexualiserar min dotter pga av att jag låter henne använda bikini när hon badar   en bikini hon f.ö valt helt på egen hand och som hon tycker är jättefin - men,  men småflickor ska ju inte få känna sig fina dom ska bara vara tuffa och är deras egen vilja att ha en bikini så ska man förklara för dom att det är fel, fel, fel eftersom det sänder ut fel signaler varför blir man så trött ibland
    Det är väl samma resonemang som ligger bakom att om man går ut på stan kvällstid i kort kjol o höga klackar får man banne mig räkna med att bli överfallen av nån som tycker de har rätt att göra så?
Svar på tråden Kärringmaffian del 13