• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi

Jag har inte gjort mycket alls... hängt tvätt, plockat, lagat mat o sånt förstås, men det räknas väl inte. Anton ville absolut köpa ett pussel med 200 bitar, från 8 år o uppåt, så han kämpar på med det, o Alice tjatar på honom att skynda sig så de kan se Aladdin tillsammans.

• Kibell

Hej!
    Hemma efter första arnetsdagen på 6 veckor pust! Det var segt!
    Men det är ju snart ju och ny ledighet

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-08-10 17:00:06 följande:
    Hej!Hemma efter första arnetsdagen på 6 veckor pust! Det var segt!Men det är ju snart ju och ny ledighet
    Ja snart är det jullov
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-08-10 13:48:57 följande:
    Vad du har jobbat bra Jag har gjort litegrann, men om jag ska komma nån vart måste jag nog få lite mer fart på mig själv..
    *Klappar mig själv på huvudet*
  • S vali s

kazeer: Hoppas att ni hittade någon present till Mats.

• S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-10 14:02:49 följande:
    Jag har inte gjort mycket alls... hängt tvätt, plockat, lagat mat o sånt förstås, men det räknas väl inte. Anton ville absolut köpa ett pussel med 200 bitar, från 8 år o uppåt, så han kämpar på med det, o Alice tjatar på honom att skynda sig så de kan se Aladdin tillsammans.
    Wow 200 bitar, det är ju då det börjar bli roligt
  • S vali s

Nu är lilltrollet hemma igen {#lang_emotions_heart}

Tror ni mamma fick någon kram när hon kom hem Inte då... Linn sprang raka vägen in och letade reda på katten och hade kramkalas.

När syrran sen åkte hem undrade Linn varför inte hon fick följa med... *välkommen hem älskling vi har saknat dig med*

Nu har jag bokat morgondagens resa, jag o Linn åker till Mariehamn över dagen tillsammans med Carola o Liam.

Vi hoppas på bra väder så att vi kan ligga vid stranden och mysa

• Kazeer
    modestyonly skrev 2009-08-10 12:41:35 följande:
    Vad skönt det måste kännas! Jag var också extremt trött i början av min graviditet, kändes som om kroppen var fylld med bly...och du sov ju så dåligt redan innan du blev gravid, måste ta på krafterna, det också,..Hur går det med jobb till hösten??
    Ännu så länge inget napp på jobbfronten . Det känns konstigt att inte ha ett jobb att gå till. Men det är bara att fortsätta söka...
    BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-08-10 17:26:41 följande:
    kazeer: Hoppas att ni hittade någon present till Mats.
    Vår shoppingrunda blev en total flopp Jag är på jakt efter en regnmätare i koppar. Alla ställen vi var på dag hade bara regnmätare i plast för 30 kr (eller något sånt).

Dessutom lyckades Gustav kissa så att blöjan läckte och för en gångs skull hade jag inte ombyteskläder med till honom Det fick bli ett snabbstopp på närmaste Lindexbutik där jag hittade ett par jeans, som faktiskt var på rea men det märkte jag inte förrän jag betalade dem Det är emellertid ett par underliga jeans, väldigt smala ben. Jag kan inte låta bli att tänka att det är tjejmodell, när jag ser dem (får man ens andas sådana tankar här på FL).

Jag kom alltså hem utan present till Mats. Ska kolla om jag kan finna det jag söker på Internet nu ikväll.
    BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
Svar på tråden Kärringmaffian del 13