• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer

Det är snart dags att lägga Gustav. Middagen är avklarad - det blev "pangkong med hus" - och han har duschat av sig dagens "klibb". Tänderna är borstade. Pyjamasen är på. Så det är bara sängen nästa...

BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-08-10 19:35:28 följande:
    Vår shoppingrunda blev en total flopp Jag är på jakt efter en regnmätare i koppar. Alla ställen vi var på dag hade bara regnmätare i plast för 30 kr (eller något sånt).Dessutom lyckades Gustav kissa så att blöjan läckte och för en gångs skull hade jag inte ombyteskläder med till honom Det fick bli ett snabbstopp på närmaste Lindexbutik där jag hittade ett par jeans, som faktiskt var på rea men det märkte jag inte förrän jag betalade dem Det är emellertid ett par underliga jeans, väldigt smala ben. Jag kan inte låta bli att tänka att det är tjejmodell, när jag ser dem (får man ens andas sådana tankar här på FL).Jag kom alltså hem utan present till Mats. Ska kolla om jag kan finna det jag söker på Internet nu ikväll.
    Man får tänka så om barnkläder, bara man håller sig från de värsta trådarna där könsneutrala kläder diskuteras
    Åååå dessa underbart vackra regnmätare i plast, eller inte
    Jag vill ochså ha en regnmätare men en snygg sån
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-08-10 19:47:04 följande:
    Man får tänka så om barnkläder, bara man håller sig från de värsta trådarna där könsneutrala kläder diskuteras Åååå dessa underbart vackra regnmätare i plast, eller inte Jag vill ochså ha en regnmätare men en snygg sån
    Det finns snygga i koppar. Jag hittade en sådan på Internet och när jag kollade återförsäljare så står där Coop Forum Bygg & Trädgård. Jag körde två mil (enkel resa) till ett sådant ställe idag och de inte det jag ville ha Nu är jag sur!
  • Kazeer

Nu sprakar och brakar det i Gustavs blöja. Jag gissar att den behöver bytas...

• S vali s
    Kazeer skrev 2009-08-10 19:53:50 följande:
    Det finns snygga i koppar. Jag hittade en sådan på Internet och när jag kollade återförsäljare så står där Coop Forum Bygg & Trädgård. Jag körde två mil (enkel resa) till ett sådant ställe idag och de inte det jag ville ha Nu är jag sur!

jag hr ochså set snygga i koppar men vete fanken varför jag alrdig köpt någon *kliar mig i huvudet*
  • MRSVi

Vi åt egenodlade bönor i till middag i dag, o lite annat med förstås... men det är skoj med egenodlat. Fast Alice var inte så road.

• MRSVi
    Kazeer skrev 2009-08-10 19:35:28 följande:
    Vår shoppingrunda blev en total flopp Jag är på jakt efter en regnmätare i koppar. Alla ställen vi var på dag hade bara regnmätare i plast för 30 kr (eller något sånt).Dessutom lyckades Gustav kissa så att blöjan läckte och för en gångs skull hade jag inte ombyteskläder med till honom Det fick bli ett snabbstopp på närmaste Lindexbutik där jag hittade ett par jeans, som faktiskt var på rea men det märkte jag inte förrän jag betalade dem Det är emellertid ett par underliga jeans, väldigt smala ben. Jag kan inte låta bli att tänka att det är tjejmodell, när jag ser dem (får man ens andas sådana tankar här på FL).Jag kom alltså hem utan present till Mats. Ska kolla om jag kan finna det jag söker på Internet nu ikväll.
    Heter det stuprörsjeans på svenska? Det finns ju till pojkar med, Anton har ett par...
  • Kazeer
    MRSVi skrev 2009-08-10 20:29:26 följande:
    Heter det stuprörsjeans på svenska? Det finns ju till pojkar med, Anton har ett par...
    Ja, så heter det nog. Jag får helt enkelt vänja mig vid dem. De är så olika alla andra jeans han har.
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-10 20:28:25 följande:
    Vi åt egenodlade bönor i till middag i dag, o lite annat med förstås... men det är skoj med egenodlat. Fast Alice var inte så road.
    Hemodlat är kul, jag väntar på att mina tomater ska mogna
  • modestyonly
    Kazeer skrev 2009-08-10 20:30:33 följande:
    Ja, så heter det nog. Jag får helt enkelt vänja mig vid dem. De är så olika alla andra jeans han har.
    Vi har flera såna par från Lindex, dom är väldigt rockiga
Svar på tråden Kärringmaffian del 13