Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Nu blir det sen frukost.
Ha en bra dag.
Boppie: Den stora spindeln hade jag inte rört! No way! Så stora spindlar får mig att börja gråta
... av skräck. Ormen, däremot, hade inte varit några problem. Årskort på Skansen kan nog vara en god idé om ni är där ofta. Skånes djurpark fungerar så att första gången du betalar inträde får du en biljett som räcker året ut.
Idag var Oscars första dag på dagis, det gick bra, trots att han absolut inte ville dit innan!! Men när hans kompisar ropar Oscar!! Säger han, "jag heter Raphael"!!! Tror turtles har stigit honom åt huvudet!!!
Nu ska vi packa ner lite saker och åka iväg på kryssning!!
Vi har fått tillökning, en vit, len och blank sak...
...en tvättmaskin! Äntligen!!!
Hej
Vi har haft en helt underbar dag, dock höll den på att sluta i total katatrof
Precis när båten skulle lägga till iMariehman på fm upptäckte vi att SmutsBamse var borta *katastrof*
Jasg fick rusa iväg till de båda barnrummen och restaurangen - utan framgång
Inte så mkt mer att göra än att gå iland, Linn saknade sin Bamse men var tapper och tröstade sig med att hon hade "reservBamse" hemma.
När vi sen klev ombord på båten för att åka hem frågade vi i receptionen - ingen Bamse där. Innan vi gick för att äta buffe tog jag Linn och gick till ena barnrummet, i ena hörnet hade dom en "kuddhörna" och tänk - längst under alla kuddar i ett hörn låg Bamse
Linns blick när hon fick syn på Bamse var obetalbar - kärlek helt enkelt och gissa sen en som vägrade att släppa Bamse under resten av resan
Förutom Bamseäventyret så har vi roat oss med shopping, fika och bad i Mariehamn och haft super, super mysigt tillsammans ![]()