Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
God kväll...
Första dagen på jobbet efter semester....bara 11 månader kvar till nästa sommar semester...
Landade på jobbet och där var det 0 luft - ventilationen fungerar troligen inte och har någon ringt om det....VA? ska man göra det....trodde det var tillfälligt...så hur länge har ni gått i detta...ja så där 3 veckor....tillfälligt...undrar hur man tänker...
..
Hade värdens huvudvärk innan dagen var över....och inne var det ca 30 grader och ingen luft....*Jippppiiiiii*NOT*...
I morgon ska jag ringa ventilationskillarna,...så får dom åter komma och konstatera att fastigheten är för stor för den "lilla" ventilationen och tyvärr blir er byggnad drabbad....som alla andra gånger...
Nu har jag gnällt klart....i övrigt så blev det en flygande start....med "kund" på sjukhus och en massa "rapport" från mina kollegor....längtar efter semester...
...men det är så det skall vara...så man kommer igång igen... ![]()
I övrigt är det bra....åkte buss i morse...som jag aldrig gör annars...men det är så dåligt med parkeringar så nu tog jag tjuren vida hornen köpte ett 30 dagars kort...det går juh bra nu när vi inte behöver köra W till dagis i U-a.. ![]()
Har precis förberett morgondagen, dvs packat ner badkläder o handduk samt ett ombyte till Linn
Nu är det bara att hålla tummarna för att väderprognosen håller i sig så vi får sol o +20grader - annars kan det bli lite långtråkigt i Mariehamn
Iofs så skulle ju jag o Carola kunna sitta o pladdra utan att det gick någon nöd på oss men kidsen... ![]()

Nu dags att sova, börjarr sju imorgon!!