• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi

Vi hade en trevlig dag på stranden, jag o Alice badade, lite... o fnitterskrek, mycket.

• MRSVi

Anton säger sig tack o lov inte vara ett dugg rädd för getingar, trots gårdagen, det är ju skönt!

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-16 19:15:28 följande:
    kazeer: Kanelbullar o ostbågar är inte helt fel Vi har haft en mysig dag Linn var mkt nöjd med Nicke Nyfiken filmen och efter mycke om o men hamnade vi till slut på Jensens för middag Helt ok, Jensens är ju som McDonalds - man vet vad man får och blir aldrig överraskad Just nu siter Linn i badkaret tillsammans med sin nya badanka Hon har önskat sig en badanka hela sommaren, vi köpte en för ett tag sen men det hade väldigt taskig balans och flöt inte Idag gick vi förbi en affär där dom hade massor av badankor och när Linn hittade en i brudutstyrsel med slöja kunde vi ju inte neka henne den och *wow* den flyter
    Jag har aldrig varit där... de har inte så mycket på menyn för såna som mig, som namnet antyder.
  • MRSVi
    Kazeer skrev 2009-08-16 18:47:52 följande:
    Nu har vi kommit fram till Gävle! Gustav har haft ett under av tålamod i bilen under dagen. Vi startade från Jönköping vid halvniotiden i morse och var i Uppsala strax före halv två och då åt vi lunch på MAX vid Gränby Centrum. Sedan hade Mats sitt möte på Scandic Nord och Gustav och jag gick en promenad och plockade blommor och kastade småsten och tittade på en fotbollsmatch. Gustav hann också springa genom en ganska djup vattenpöl.Nu sitter vi på hotellrummet och moffar kanelbullar och ostbågar Gustav har druckit en drickyoughurt också.
    Jag skulle också kunna tänka mig lite ostbågar.
  • stora storken

God kväll...

Hur har ni det i tråden...

Nu sitter vi och väntar på "loppet" med stort L....sen ska jag gå och sova...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-16 20:36:30 följande:
    Jag har aldrig varit där... de har inte så mycket på menyn för såna som mig, som namnet antyder.
    Du har inte missat nå´t
  • S vali s
    stora storken skrev 2009-08-16 21:27:52 följande:
    God kväll...Hur har ni det i tråden... Nu sitter vi och väntar på "loppet" med stort L....sen ska jag gå och sova...
    Min man sitter ochså o tittar, jag är nog relativt ointresserad av loppet med stor L
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-16 21:50:48 följande:
    Min man sitter ochså o tittar, jag är nog relativt ointresserad av loppet med stor L
    Jag är ÄNNU mera ointresserad, tror jag, jag vet inte ens vad ni pratar om?
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-16 22:09:20 följande:
    Jag är ÄNNU mera ointresserad, tror jag, jag vet inte ens vad ni pratar om?

jag tror att det är Friidrotts VM eller nå´t sånt
  • modestyonly

Anton sa till mig att jag skulle få en present när han kom hem idag! När jag kommer hem ligger en spikmatta på min säng!!! Jag som önskat mig en och känt mig för snål för att köpa en!! Han var med på nåt reklamjippo, där man skulle slå världsrekord i att meditera på spikmatta och alla fick behålla mattorna!!!
    Han visste inte om jag ville ha en men tyckte att den skulle vara bra för min rygg
    Jag vet inte vem som blev gladast, jag över mattan eller han över att jag blev så glad!!

Svar på tråden Kärringmaffian del 13