Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Gomorron!
Idag börjar jag fyra, så jag har ganska mycket tid till annat! Tänkte ta itu med lite plock, härhemma, för att förbereda för lite extra ordentligt städning i veckan! Hanna fyller 20 så vi ska väl ha lite folk hemma!!
Svalis: Har man klarat 7 år, utan att gräla och inte "sopat en massa under mattan" så tror jag man klarar sig utan kris!!
är väl helt perfekt med en familjedag, jag vet en familj som köpte presenter till varandra och barnen och hade en mysdag, när dom firade bröllopsdag, så finns ju inga rätt eller fel sätt!!
God morgon... Här blåser det så jag ska strax ut o fånga in tvätten som är lite överallt. Måste lära mig att använda klädnypor...
Svalis-ha en fantastisk dag idag...
O det ska alla ni andra oxå ha förstås...
Jag tänker inte göra någonting annat än att åka till stallet i eftermiddag...
Snart dags för jobb...hade tänkt hinna ligga och läsa också, kanske ska ta en halvtimme nu!!
Nu har vi kommit fram till Gävle!
Gustav har haft ett under av tålamod i bilen under dagen. Vi startade från Jönköping vid halvniotiden i morse och var i Uppsala strax före halv två och då åt vi lunch på MAX vid Gränby Centrum. Sedan hade Mats sitt möte på Scandic Nord och Gustav och jag gick en promenad och plockade blommor och kastade småsten och tittade på en fotbollsmatch. Gustav hann också springa genom en ganska djup vattenpöl.
Nu sitter vi på hotellrummet och moffar kanelbullar och ostbågar
Gustav har druckit en drickyoughurt också.
kazeer: Kanelbullar o ostbågar är inte helt fel
Vi har haft en mysig dag
Linn var mkt nöjd med Nicke Nyfiken filmen och efter mycke om o men hamnade vi till slut på Jensens för middag
Helt ok, Jensens är ju som McDonalds - man vet vad man får och blir aldrig överraskad
Just nu siter Linn i badkaret tillsammans med sin nya badanka
Hon har önskat sig en badanka hela sommaren, vi köpte en för ett tag sen men det hade väldigt taskig balans och flöt inte
Idag gick vi förbi en affär där dom hade massor av badankor och när Linn hittade en i brudutstyrsel med slöja kunde vi ju inte neka henne den och *wow* den flyter ![]()
Gustav har hittat Mats plånbok och har plockat ut alla mynt ur den. Det borde vara tvärtom. Gustav borde stoppa pengar i pappas plånbok ... han hade sönder pappas glasögon idag. Två par glasögon på en vecka. Det borde vara något slags rekord ![]()