• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-15 08:07:24 följande:
    Packa lungt Linn kom in till oss strax före sex *gäsp*- Mamma vet du att prinsessor bor i slott... mamma vet du att jag ska börja på dagis på måndag.... mamma vet du att jag önskar mig en delfinshow i julklapp..... mamma vet du....... det enda jag visste med säkerhet var att jag ville sova
    Klart ungen ska få en delfinshow!
  • stora storken

God fm...

Wille vaknade och väckte oss...6.15..

Vi har tagit husvagnen till Sala....tanken var att kompisarna skulle dyka upp oxå men dom blev hemma eftersom att sonen varit sjuk i veckan..

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken

Vi har sol och varmt så idag blir det först till att åka till en "jätte" stor lekplats om finns centralt i Sala....jag tycker vår lekplats i stadsträdgården i U-a är stor men denna är nästa 4-5 ggr större....jag och "gubben" laddar med kaffe och fika...efter det så blir det att strosa i lilla Sala och äta lite lunch....sen får vi se om vädret tillåter bad på em... Det var några som badade i går...så de kanske fungerar.....ja Wille han bryr sig inte om det är kallt...bara det inte är is så...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • Kazeer

Nu har jag nog packat färdig. Det är bara min laptop, som jag använder nu, som inte är nerpackad än.

BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-15 09:05:49 följande:
    Klart ungen ska få en delfinshow!
    Vi har dock inte klurat ut vad det är för Delfinshow hon vill ha, hon kan inte förklara det utan hon vill ha en delfinshow punkt slut
  • Kazeer

Nu är vi framme i Jönköping, där vi ska sova över hos Mats mamma. Vi stannade på vägen, i Ljungby, där vi fikade hemma hos Mats bror och hans familj. Det var mycket trevligt. Vädret har varit bedrövligt hela vägen. Regnet det bara öser ner.

BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-08-15 18:44:56 följande:
    Nu är vi framme i Jönköping, där vi ska sova över hos Mats mamma. Vi stannade på vägen, i Ljungby, där vi fikade hemma hos Mats bror och hans familj. Det var mycket trevligt. Vädret har varit bedrövligt hela vägen. Regnet det bara öser ner.
    Här är det strålande sol men inte så varmt  *höst i luften*
  • Heisan

Regnar här, varit i skogen med ungarna, gick där det inte fanns stigar o mycket gran... Ungarna gnällde ynkligt... Mesar-vi härör ju från Karelen för i h-vete....

Svar på tråden Kärringmaffian del 13