Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
God fm...
Wille vaknade och väckte oss...6.15..
Vi har tagit husvagnen till Sala....tanken var att kompisarna skulle dyka upp oxå men dom blev hemma eftersom att sonen varit sjuk i veckan..
Vi har sol och varmt så idag blir det först till att åka till en "jätte" stor lekplats om finns centralt i Sala....jag tycker vår lekplats i stadsträdgården i U-a är stor men denna är nästa 4-5 ggr större....jag och "gubben" laddar med kaffe och fika...efter det så blir det att strosa i lilla Sala och äta lite lunch....sen får vi se om vädret tillåter bad på em...
Det var några som badade i går...så de kanske fungerar.....ja Wille han bryr sig inte om det är kallt...bara det inte är is så... ![]()
Nu har jag nog packat färdig. Det är bara min laptop, som jag använder nu, som inte är nerpackad än.
Nu är vi framme i Jönköping, där vi ska sova över hos Mats mamma. Vi stannade på vägen, i Ljungby, där vi fikade hemma hos Mats bror och hans familj. Det var mycket trevligt. Vädret har varit bedrövligt hela vägen. Regnet det bara öser ner.
Regnar här, varit i skogen med ungarna, gick där det inte fanns stigar o mycket gran... Ungarna gnällde ynkligt... Mesar-vi härör ju från Karelen för i h-vete....