Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
moddan: Håller en tumme för att hon får lägenheten
kibell: Aha, det är det du har roat dig med nu i helgen
kazeer: Matglada barn är alltid trevligt även om man som förälder ibland inte förstår deras val av mat.
Min fot ja... ja jag hopåpas ochså att jag får bukt med den, de e inge vidare
Den gör mer eler mindre ont hela tiden eller rättare sagt den gör mer ont hela tiden och änu mer ont så fort jag belastar den
Det lustiga i det hela är att jag inte har en aning om vad jag har gjort
Det började göra ont efter vår Ålandstripp förra veckan, iofs så gick vi ju rätt långt på sandstranden och dessutom hade jag ju Linns paraplyvagn med mig så det blev väl lite annorlunda belastning o gåteknik än normalt... ![]()
kazeer: Bilar, garage o städer
Linn har borstat tänderna fyra ggr sen vi kom hem
Medans tandläkaren undersökte mig så roade sig Linn med att underhålla hans mottagningssköterska.
Hon tyckte dock att Linn var så himla go o charmig så hon höll en liten "borsta tänderna lektion" och sen fick Linn en tandborste - en rosa o lila med Askungen på *wow*
Linn undrar när vi ska dit nästa gång ![]()
Apropå fötter svalis, så kan man få djävulskt ont , bara sådär! Förra sommaren hade jag hälsporre, det var ett helvete att jobba kan jag säga! Om inte ortopeden hittar nåt fel, så gå till din naprapat, kan vara nåt som kommer från ryggen!!
Kazeer: Kolla din inbox
Vi hittade en affär som säljer batteridrivna barntandborstar med sjöjungfrur, prinsessor, astronauter o gudvetallt på... jag kan säga att Alice gärna borstar tänderna med en sån!