Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Det var tydligen jobbigt att äta frukost. Jag märkte att Gustav var trött, när vi kom tillbaka till rummet och han gick villigt med på att lägga sig i sin säng och han somnade nästan genast.
Gustav vaknade inte ens när vaktmästaren kom och fixade fönstret som har kärvat. Snacka om att han är trött.
Svalis: Det låter ju bra!
Gustav ligger fortfarande och sover. Han har sovit i minst 1,5 timme och jag ska snart börja väcka honom, så att vi eventuellt kan möta upp Mats för lunch om en stund.
Nu är mitt 4-dagars helgpass över och jag är ledig i två dygn...
Oscar är avhämtad på dagis och jag ska börja fundera på middag! Jag blev inte avskräckt av spikmattan så jag låg en stund på den idag också! Kan inte säga att det är smärtfritt, men nån konstig blandning mellan smärta och njutning
Det värsta är att kliva av den...
Vi har varit ute nästan hela eftermiddagen. Gustav tycks ha kommit över sin hissfobi. I en galleria i centrum fanns det hissar med glasväggar och de var jätteroliga att åka i. Men det är först efter att vi har prövat att åka hiss utan att Gustav sitter i sin vagn, som vi säkert kan säga att hissfobin är botad.
Nu så har jag landat efter jobbet - hemma tidigt då jag lagt ett kund besök och åkte direkt hem efter...
Modesty: VAd lyckat med spikmattan...
Svalis: Kommer säkert bli jätte bra...
Kazeer:jobbigt med hiss fobi...hoppas han kommer över det...
Nu har vi varit på lägenhetsvisning! Rebecka, flyttar om hon får den! Den hade allt hon ville ha, en riktig klädkammare och balkong! DEn ligger 15 minuters promenad från mig och det blir inte längre till jobbet!! Nu får vi hålla tummarna!!