• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-15 19:28:01 följande:
    Var det en lyckad dag Jag blev sugen
    Jättetrevligt, bortsett från att Anton blev stucken av en geting... han höll emot så för att inte gråta att han skakade i hela kroppen, stackarn. Jag tycker det är ok att gråta ibland när man är sex o ett halvt också, men han håller tydligen inte med mig.
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-15 20:45:12 följande:
    Jättetrevligt, bortsett från att Anton blev stucken av en geting... han höll emot så för att inte gråta att han skakade i hela kroppen, stackarn. Jag tycker det är ok att gråta ibland när man är sex o ett halvt också, men han håller tydligen inte med mig.
    *aj* Klart det är ok att gråta ibland även om man är sex o ett halvt, speciellt när man blivit getingstucken
  • S vali s

Usch, jag har jordens huvudvärk, är kall om både händer o fötter vilket brukar vara ett säkert tecken på att jag har feber och dessutom har jag sjukt ont i ena foten
    Jag har haft ont sen i torsdags em men det har varit en lite lätt uthärdig smärta, nu ikväll var vi ute på promenad och efte det har jag rent ut sagt sk*tont, dessutom är foten svullen där det gör ont dvs  strax under fotknölen

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-15 21:22:18 följande:
    *aj* Klart det är ok att gråta ibland även om man är sex o ett halvt, speciellt när man blivit getingstucken
    På kinden också...
    Men bortsett från det var det som sagt en härlig dag, o han har återhämtat sig nu.
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-15 21:25:54 följande:
    På kinden också...Men bortsett från det var det som sagt en härlig dag, o han har återhämtat sig nu.

Getingstick gör ju så s*tans ont rent ut sagt

Vi har inte gjort många knop idag känns det som
    Paul var borta mellan halv tio och 16.
    Igår när vi var inne i Sthlm hittade Linn ett grått tyg som hon absolut ville sy en tröja av, hon tjatade redan igår kväll men jag lyckades förhala det hela tills idag.
    Efter frukosten i morse fanns det ingen återvändo - vi skulle sy och enades till slut om att det fick bli en tunika.
    Linn var väldigt stolt o nöjd med sin "silvriga tröja", sen försökte jag städa lite men det var rätt lönlöst - Mamma jag vill se en film.... mamma kan du ta ner mitt pussel... Mamma kan vi hämta det.... mamma kan du... Mamma jag är hungrig... Mamma....
    Kort sagt det var ingen Linn vill leka själv dag idag
    När Paul kom hade han sushi med sig hem *mums* Sen blev det en promenad, lite snack med grannarna och slutligen sagoläsning i soffan....
  • modestyonly

Jag hade tänkt mig en lugn kväll, inte krogen, inga barn, bara såsa hemma...
    Men så fick Oscar ett anfall av mamma längtan och eftersom han sällan är mamma gris, så kunde jag inte låta bli att låta honom koma hit, när krokodiltårarna föll och han absolut ville till mamma....nåja, vad är en bal på slottet!!

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-15 21:24:17 följande:
    Usch, jag har jordens huvudvärk, är kall om både händer o fötter vilket brukar vara ett säkert tecken på att jag har feber och dessutom har jag sjukt ont i ena foten Jag har haft ont sen i torsdags em men det har varit en lite lätt uthärdig smärta, nu ikväll var vi ute på promenad och efte det har jag rent ut sagt sk*tont, dessutom är foten svullen där det gör ont dvs  strax under fotknölen
    Har du inga värktabletter du kan ta?
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-15 21:32:42 följande:
    Getingstick gör ju så s*tans ont rent ut sagt Vi har inte gjort många knop idag känns det som Paul var borta mellan halv tio och 16. Igår när vi var inne i Sthlm hittade Linn ett grått tyg som hon absolut ville sy en tröja av, hon tjatade redan igår kväll men jag lyckades förhala det hela tills idag.Efter frukosten i morse fanns det ingen återvändo - vi skulle sy och enades till slut om att det fick bli en tunika.Linn var väldigt stolt o nöjd med sin "silvriga tröja", sen försökte jag städa lite men det var rätt lönlöst - Mamma jag vill se en film.... mamma kan du ta ner mitt pussel... Mamma kan vi hämta det.... mamma kan du... Mamma jag är hungrig... Mamma....Kort sagt det var ingen Linn vill leka själv dag idag När Paul kom hade han sushi med sig hem *mums* Sen blev det en promenad, lite snack med grannarna och slutligen sagoläsning i soffan....
    Man behöver ju inte vara ute o flänga varje dag!
  • modestyonly

MrsW: Hårt att behöva vara så tuff när man är så liten!!!

Svalis: Hoppas du inte blir allt för dålig..

• MRSVi
    modestyonly skrev 2009-08-15 21:40:43 följande:
    Jag hade tänkt mig en lugn kväll, inte krogen, inga barn, bara såsa hemma...Men så fick Oscar ett anfall av mamma längtan och eftersom han sällan är mamma gris, så kunde jag inte låta bli att låta honom koma hit, när krokodiltårarna föll och han absolut ville till mamma....nåja, vad är en bal på slottet!!
    Nej sånt kan ett mammahjärta förstås inte motstå!
Svar på tråden Kärringmaffian del 13