Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
I morgon har Paul o jag "7årsdag" - det är väl då den berömda 7årskrisen ska komma
Kanske hägrar vårat första gräl runt knuten
Vore ju spännande, under våra sju år har vi än så länge bara varit lite småputt på varandra sådär ett par minuter eller så
Nåja, jag fick "fria tyglar" och bestämma hur vi ka fira dagen... Funderade en stund och kom till slut fram till att Paul får inleda med att klippa gräsmattan - det behövs
Sen åker vi in till stan och ser nya Nicke Nyfiken filmen och äter en god middag
Vi garvade lite åt "firandet" men konstaterade att det är fullkomligt naturligt att vi firar med en "familjehappening"
God morgon!
Gustav har hittat farmors "hink" med tvättklämmor. Man kan ha väldigt kul med tvättklämmor
I natt har jag sovit som Pippi Långstrump. Gustav vaknade strax efter midnatt och bara grät och grät. Han låg mellan Mats och mig i farmors säng och den är smalare än den vi har hemma - inte mycket, men dock smalare. Jag tror han fick panik över att det var trångt. Efter ett tag satte jag mig upp och då lade han sig snabbt på mina kuddar och lugnade sig nästan meddetsamma. Så det fanns inte så mycket annat att göra för mig än att lägga mig med huvudet i fotänden. Sedan sov vi alla gott fram till klockan sex.
Svalis: Krya på dig! *kram* Hoppas att ni får en trevlig dag idag.
Om en dryg timme ska vi fortsätta vår färd norrut mot Gävle med ett stopp i Uppsala. Jag ska se om jag kan hitta lekparken Storken nämnde. Har kollat på Google och hittat var stadsträdgården ligger. Först inboxade jag Storken och frågade men så kom jag på att jag har ju Internet, där jag kan hitta själv. Varför är man så snabb att fråga andra, när man faktiskt lätt kan hitta svaret själv...?
God morgon.
Här skiner solen o Anton har återhämtat sig efter getingsticket. Jag vet inte vad vi ska hitta på i dag, vi har ett par olika alternativ...