• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kibell
    Kazeer skrev 2009-08-14 20:54:22 följande:
    Vi har varit och tittat på et hus i eftermiddag:hemnet.se/beskrivning/hemnet/410463Jättefint på alla sätt och vis men det kändes inte rätt för mig. Mats skulle gärna vilja ha det. Men efter att vi har varit i kontakt med flera mäklare, så inser vi att vi riskerar att behöva sälja vårt hus med 100-300 000 kr förlust om vi säljer nu ... och det vore inte så roligt. Jag tror att Mats äntligen börjar inse att vi ska stanna där vi är.
    Varför vill ni flytta igen?
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-08-14 20:54:22 följande:
    Vi har varit och tittat på et hus i eftermiddag:hemnet.se/beskrivning/hemnet/410463Jättefint på alla sätt och vis men det kändes inte rätt för mig. Mats skulle gärna vilja ha det. Men efter att vi har varit i kontakt med flera mäklare, så inser vi att vi riskerar att behöva sälja vårt hus med 100-300 000 kr förlust om vi säljer nu ... och det vore inte så roligt. Jag tror att Mats äntligen börjar inse att vi ska stanna där vi är.
    ASåg fint ut men inte helt kul att sälja med förlust
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-14 21:20:59 följande:
    *yippey*Nu har jag bokat tågbiljett till min efterlängtade Anna, lyckades hitta en tur&retur resa för 276:- - helt klart värt varenda krona att få ha henne hemma en vecka Nu är det bara att vänta en månad
    Det var ett bra pris! Får vi träffa Anna då när vi kommer?
  • Kazeer
    Kibell skrev 2009-08-14 21:22:54 följande:
    Varför vill ni flytta igen?
    Mats vill bo mer ute på landet. Dessutom kommer huset vi har nu att bli för litet om några år, eftersom det kommer ett barn till. Fast jag vill inte flytta. Jag tycker att vi har det bra där vi bor.
    BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • MRSVi

Jag har haft pajfabrik i dag... en mandel- o plommon, o en deglös med rostade tomater, lök, o en massa ost.

• S vali s

Yes
    Hon är hemma den 22-28sept, hon ville så gärna komma när Linn fyller år

• S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-14 21:26:10 följande:
    Jag har haft pajfabrik i dag... en mandel- o plommon, o en deglös med rostade tomater, lök, o en massa ost.
    mandel o plommon låter spännande

Jag har påbörjat syltfabrik här ikväll, ställt jordgubbar o socker svalt så att det ska safta till sig, i morgon blir det kokning
  • S vali s

Nu ikväll har Paul trashat vägg
    Han har insett att renoveringen kommer att ta lite längre tid än han trodde från början, nej jag tänker inte säga vad var det jag sa - jag nöjer mig med att tänka tyst

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-14 21:46:06 följande:
    Yes Hon är hemma den 22-28sept, hon ville så gärna komma när Linn fyller år
    Du får inboxa mig på en eller annan sida om vi behöver ändra våra boendeplaner.
Svar på tråden Kärringmaffian del 13