• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-08-16 22:30:04 följande:
    Anton sa till mig att jag skulle få en present när han kom hem idag! När jag kommer hem ligger en spikmatta på min säng!!! Jag som önskat mig en och känt mig för snål för att köpa en!! Han var med på nåt reklamjippo, där man skulle slå världsrekord i att meditera på spikmatta och alla fick behålla mattorna!!!Han visste inte om jag ville ha en men tyckte att den skulle vara bra för min rygg Jag vet inte vem som blev gladast, jag över mattan eller han över att jag blev så glad!!
    Härligt
    Att göra någon annan glad är en skön känlsa
  • MRSVi
    Anton sa till mig att jag skulle få en present när han kom hem idag! När jag kommer hem ligger en spikmatta på min säng!!! Jag som önskat mig en och känt mig för snål för att köpa en!! Han var med på nåt reklamjippo, där man skulle slå världsrekord i att meditera på spikmatta och alla fick behålla mattorna!!!Han visste inte om jag ville ha en men tyckte att den skulle vara bra för min rygg Jag vet inte vem som blev gladast, jag över mattan eller han över att jag blev så glad!!
    Så rart!
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-08-16 22:44:29 följande:
    Så rart!
    Han är en fin kille som jag är stolt över att vara mamma till
    Nu ska jag prova spikmattan och sen sova, dags för jobb imorgon!!
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-08-16 22:48:38 följande:
    Han är en fin kille som jag är stolt över att vara mamma till Nu ska jag prova spikmattan och sen sova, dags för jobb imorgon!!
    Sov gott
  • S vali s

I morgon fm ska vi hälsa på på dagis, Linn längtar som en tok
    Hon tycker att det ska bli jättespännande att börja på "stora dagis"

Skönt att någon av oss tycker det, jag är lite skeptisk till hur det kommer att funka med så många barn.
    35 stycken 4-5åringar, visserligen uppdelade på två avdelningar men vi har varit bortskämda med en liten grupp på förra avd.
    Där var dom 14barn varav 5 var "15timmars barn"

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-16 22:57:45 följande:
    I morgon fm ska vi hälsa på på dagis, Linn längtar som en tok Hon tycker att det ska bli jättespännande att börja på "stora dagis" Skönt att någon av oss tycker det, jag är lite skeptisk till hur det kommer att funka med så många barn.35 stycken 4-5åringar, visserligen uppdelade på två avdelningar men vi har varit bortskämda med en liten grupp på förra avd. Där var dom 14barn varav 5 var "15timmars barn"
    Det går säkert bra. När börjar hon igen?
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-16 23:00:07 följande:
    Det går säkert bra. När börjar hon igen?
    På onsdag börjar jag jobba så då börjar Linn "på riktigt", den stackaren kastas till vargarna direkt och får rivstarta med en lång dag dvs 7-16
    Jag hoppas att hon kommer att vara grymt trött sen när jag hämtar henne på onsdagen efter jobbet eftersom Paul jobbar kväll/natt och ska sova kvar i stan
  • Kazeer

God morgon!

Jag låg på sängen igår kväll och väntade på loppet med stort L. Nej, förresten, jag låg i sängen. Och jag somnade kanske 10 minuter innan den stora händelsen Sen vaknade jag och såg reprisen men det är ju inte samma sak.

Gustav somnade bredvid mig och sedan lyfte Mats över honom i resesängen, som ställts upp i vårt rum. Där verkar han ha sovit gott hela natten. Nu leker han med sitt BRIO-tåg. Han lyste verkligen upp nyss, när jag berättade att jag hade det med mig till honom.

BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Nu har vi ätit hotellfrukost. Gustav åt plättar med sylt, äggröra och en skiva salami. Ett glas äppeljuice blev det också.

• Kazeer
    Så härligt!
Svar på tråden Kärringmaffian del 13