• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s

Nu har jag fått min fot undersökt...
    En kraftig stukning eller överansträngt ledband, fick värktabletter och beordrades att vila ngr dagar och har det inte blivit bättre tills på fredag ska jag höra av mig igen.

• Kazeer

Svalis: Hoppas att vilan läker din fot snabbt

Jag har tittat på regnet som fallit hela förmiddagen. Lagom till lunch somnade Gustav och då slutade det regna. Jag somnade också. Nu har vi vaknat igen ... och då vräker regnet ner.

BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • MRSVi

Var det ingen av er som träffade någon av er i dag alls då? Trist. Men det går säkert fler tåg.

• MRSVi

Här är det vaaaarmt. Jättevarmt. Barnen vill se på tv o inte gå ut, så då får de väl det... det är ändå inget kul att försöka göra nåt med ungar som inte vill.

• S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-18 14:18:29 följande:
    Här är det vaaaarmt. Jättevarmt. Barnen vill se på tv o inte gå ut, så då får de väl det... det är ändå inget kul att försöka göra nåt med ungar som inte vill.
    Här regnar det och min unge vill åka o bada

kazeer: Jag hoppas att vi lyckas få till en träff en annan gång.
    Nu verkar det som om Paul o hans kompisar ska ta upp sin gamla tradition med "Golf i Skåne" till våren *håller tummarna*
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-18 14:25:14 följande:
    Här regnar det och min unge vill åka o bada kazeer: Jag hoppas att vi lyckas få till en träff en annan gång.Nu verkar det som om Paul o hans kompisar ska ta upp sin gamla tradition med "Golf i Skåne" till våren *håller tummarna*
    Paul kan spela golf i England också... det ligger en utmärkt golfbana med havsutsikt nära Camber dit vi åker på somrarna!
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-08-18 14:25:14 följande:
    Här regnar det och min unge vill åka o bada kazeer: Jag hoppas att vi lyckas få till en träff en annan gång.Nu verkar det som om Paul o hans kompisar ska ta upp sin gamla tradition med "Golf i Skåne" till våren *håller tummarna*
    Det håller jag verkligen tummarna för.
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-18 14:28:01 följande:
    Paul kan spela golf i England också... det ligger en utmärkt golfbana med havsutsikt nära Camber dit vi åker på somrarna!
    *lägger till ytterligare ett argument*

Inte för att det behövs
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-08-18 14:30:50 följande:
    Det håller jag verkligen tummarna för.
    Dom hade en mångårig tradition att åka iväg och spela torsdag-söndag, det var en släkting till en av Pauls kompisar som drev restaurangen/hotellet vid en golfbana men sen sålde hon och satsade på annan verksamhet under ngr år men nu har hon tydligen hittat tillbaka till Skåne igen
    Jag hängde med på resorna de två sista åren och passade då på att hälsa på min kompis som bor i Smedstorp
  • Kazeer

nv<<< kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö

åpyggfvvvvvbvvvvvvvgggggggggggggggggggggg ,n n mjnm

Svar på tråden Kärringmaffian del 13