• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-08-18 14:43:54 följande:
    nv<<< kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk kkkkkköööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö öööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö öööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö öööööööööööööööåpyggfvvvvvbvvvvvvvgggggggggggggggggggggg ,n n mjnm
    Hej Gustav!
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-08-18 14:44:38 följande:
    Hej Gustav!
    Han börjar bli mer och mer självgående vid datorn

Fast "Posta inlägget"-knappen ansåg han vara en "ta bort"-knapp...
    BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-08-18 16:03:51 följande:
    Han börjar bli mer och mer självgående vid datorn Fast "Posta inlägget"-knappen ansåg han vara en "ta bort"-knapp...
    Det har nog hänt att man önskat både en o två gånger att det varit en "ta bort knapp" istället för "posta"

Här har det precis åskat som bara den...
  • Heisan
    S vali s skrev 2009-08-18 11:45:04 följande:
    Heisan: Är lappen den enda infon ni har fått om Trollkarlen Visserligen kan man säkert tycka att det är upp till föräldrarna att hålla koll och läsa på lapparna men när Linns dagis har haft nå´t "jippo" som teater, bio eller cad det nu kan vara så har vi fått betydligt mer information är en uppsatt lapp. Och du, du är inte världens sämsta mor du fanns ju där för henne när hon hade kliande myggbett i natt - betydligt viktigare än en trollkarl *kram*
    Tydligen så hade de inte vetat säkert förrän i morse om de skulle åka eller inte-visste inte hur många barn o bilar det fanns. Men Lynnen hade haft det bra ändå...
    O det är väl sant, att vara uppe med henne o hålla henne sällskap tills hon somnat om är viktigare.
  • Heisan

Nu ska jag till stallet, Sandra passar syskonen.
    Lynnen frågade mig om hon fick leka i sitt nya rum..

• Heisan

Skulle tillaga lasagne idag-men har inga plattor. Funderar på att göra lasagne med spagetti istället..*kanske går om jag kokar den först*

• S vali s
    Heisan skrev 2009-08-18 16:20:18 följande:
    Skulle tillaga lasagne idag-men har inga plattor. Funderar på att göra lasagne med spagetti istället..*kanske går om jag kokar den först*
    Jag brukar göra "lasange" med spagetti eller annan kokt pasta
    Paul försökte en gång vara smart och använda okokt pasta ( jag försökte tala om att dte ine skulle funka... ) och det blev inte bra
  • Kibell

Goddagens!
    Vad skönt att det "bara" var en stukning Svalis.

Här har vi precis ätit kycklingwok med kokosmjölk och currypasta och ris.

♥Älskar min Isabelle♥
  • Heisan
    S vali s skrev 2009-08-18 16:25:49 följande:
    Jag brukar göra "lasange" med spagetti eller annan kokt pasta Paul försökte en gång vara smart och använda okokt pasta ( jag försökte tala om att dte ine skulle funka... ) och det blev inte bra
    Sandra döpte rätten till:Mammas superspagetti..
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-08-18 14:17:31 följande:
    Var det ingen av er som träffade någon av er i dag alls då? Trist. Men det går säkert fler tåg.
    Mokiia och jag har umgåtts och Oscar och Alex har lekt
    Det regnade ett tag och Oscar som ville hoppa studsmatta, men efter nån timme klarnade det upp och vattnet torkade upp så det blev lite utevistelse också!!!
Svar på tråden Kärringmaffian del 13