• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • modestyonly

Nu har jag fått lilla turteln i säng! Han sov i bilen på väg hem från Mokiia idag så han vara ganska pigg

Ska lägga mig på spikmattan, sen varm vetekudde och läsa några sidor...

• MRSVi

Jag har lyckats måla tånaglarna, se ett program om häxjakt, ta ett glas vin, o planera lite framtid med maken, allt på samma gång!

• Kazeer

God morgon!

Mrs V: Kolla din inbox.

BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • MRSVi

God morgon.

I dag ska vi åka ner o träffa makens farmor för lunch, o sen ta en sväng på Ikea. Det ska bli 30 grader varmt sa de i går på tv.

• Kazeer

Mrs V: 30 grader ... det är varmt det.

Här regnar det åtminstone inte. Solen skiner till och med. Men vi kan nog inte förvänta oss mer än runt 20 grader.

Gustav och jag ska ut en sväng på stan. Han ska bara vila lite först. Klockan halv tolv kommer Mats och hämtar oss och vi ska checka ut. I eftermiddag ska Gustav och jag en sväng till Jula och kanske även till IKEA. Vi får se vad vi hinner.

• modestyonly
    MRSVi skrev 2009-08-18 23:09:05 följande:
    Jag har lyckats måla tånaglarna, se ett program om häxjakt, ta ett glas vin, o planera lite framtid med maken, allt på samma gång!
    Jag är impad! Jag målade mina tånaglar när vi skulle på bröllop! Det var f-n inte lätt, tårna är långt ner på benen, upptäckte jag!!
  • MRSVi
    modestyonly skrev 2009-08-19 09:25:21 följande:
    Jag är impad! Jag målade mina tånaglar när vi skulle på bröllop! Det var f-n inte lätt, tårna är långt ner på benen, upptäckte jag!!
    Övning ger färdighet!
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-08-19 09:26:42 följande:
    Övning ger färdighet!
    Ja jag målar tånaglarna typ, två ggr om året så...
  • Kazeer
    modestyonly skrev 2009-08-19 09:29:48 följande:
    Ja jag målar tånaglarna typ, två ggr om året så...
    Mina tånaglar är (nästan) alltid målade under sommarhalvåret. Naglarna på fingrarna är målade året om ... fast inte alltid {#lang_emotions_undecided} 
  • modestyonly
    Kazeer skrev 2009-08-19 09:35:38 följande:
    Mina tånaglar är (nästan) alltid målade under sommarhalvåret. Naglarna på fingrarna är målade året om ... fast inte alltid  
    Jag har aldrig varit mycket för att måla naglarna, tånaglarna, blir det på sommaren, mest för att det ska se lite bättre ut i sandaler! Fingernaglarna, får vi inte ha målade av hygieniska skäl på jobbet!!
Svar på tråden Kärringmaffian del 13