• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • stora storken

God kväll...

Så har man landat hemma i soffan igen....för stunden vill säga...snart dags för Wille att gå i säng...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • Kazeer

Mats kom hem från sin arbetsdag och vi åkte iväg för att äta middag. Fy bubblan, vad det har regnat idag.

Jag har ägnat en stund åt att packa och fundera ut all logistik inför morgondagen. Gustav har suttit och tittat på Bamse på min laptop. På TVn går friidrotts-VM ... fast just nu är det tydligen The Simpsons-paus

BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s

Heisan: Kul att det blev gott

Vi har haft en intensiv kväll
    Först ågnade vi en timme åt att riva tapeter o sen ville Linn ut i regnet och plaska i vattenpölar
    Jag stod o huttrade under paraplyt medans Linn hoppade/rullade i vattenpölarna och suckade lyckligt "Ååååå det här är min favorit"

När vi kom in var vi rätt blöta om man säger så... Det blev även rätt blött på hallgolvet och när jag skulle tråckla mig igenom Molly, Katten, regnkläder, skor osv så halkade jag givetvis *aj*
    Ja, hade jag inte överdjävligt ont i foten innan så har jag det helt klart nu

• Kazeer

Svalis: Aj, aj, aj, aj, aj.

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-08-18 20:12:11 följande:
    Heisan: Kul att det blev gott Vi har haft en intensiv kväll Först ågnade vi en timme åt att riva tapeter o sen ville Linn ut i regnet och plaska i vattenpölar Jag stod o huttrade under paraplyt medans Linn hoppade/rullade i vattenpölarna och suckade lyckligt "Ååååå det här är min favorit" När vi kom in var vi rätt blöta om man säger så... Det blev även rätt blött på hallgolvet och när jag skulle tråckla mig igenom Molly, Katten, regnkläder, skor osv så halkade jag givetvis *aj*Ja, hade jag inte överdjävligt ont i foten innan så har jag det helt klart nu
    Vilken otur du har. Blir det något jobb nu, tror du?
  • MRSVi
    modestyonly skrev 2009-08-18 19:13:44 följande:
    Mokiia och jag har umgåtts och Oscar och Alex har lekt Det regnade ett tag och Oscar som ville hoppa studsmatta, men efter nån timme klarnade det upp och vattnet torkade upp så det blev lite utevistelse också!!!
    Trevligt!
  • MRSVi
    Kazeer skrev 2009-08-18 19:54:18 följande:
    Mats kom hem från sin arbetsdag och vi åkte iväg för att äta middag. Fy bubblan, vad det har regnat idag.Jag har ägnat en stund åt att packa och fundera ut all logistik inför morgondagen. Gustav har suttit och tittat på Bamse på min laptop. På TVn går friidrotts-VM ... fast just nu är det tydligen The Simpsons-paus
    Var är ni nu?
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-08-18 20:30:55 följande:
    Vilken otur du har. Blir det något jobb nu, tror du?
    Tror f*n det... det finns stödförband o värktabletter, jag ska bara jobba 7:30-14:00 i morgon och det skulle kännas lite väl kymigt att behöva sjukskriva sig för ett skadat ledband liksom
  • S vali s

Sen kan man ju alltid fråga sig om det är otur eller rent ut sagt klantighet

Nåja, det blir nog bättre i morgon, eller på torsdag eller till helgen....

• Kazeer
    MRSVi skrev 2009-08-18 20:32:03 följande:
    Var är ni nu?
    Vi är kvar i Gävle. Mats har en dag kvar av undervisning. Jag hoppas att han kan sluta vid 15-tiden, som han själv hoppas och planerar, och att de inte behöver fortsätta till 17.30, som schemat säger.

Så fort han är klar i morgon kör vi till Jönköping och sover över hos farmor.
Svar på tråden Kärringmaffian del 13