Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
God dag... Här äts det frukost, jag har varit ute på en långpromenad o sedan så åkte jag till sjön o badade hunden.
I natt vid två-tiden så hängde jag tvätt-har haft lite svårt att somna på kvällarna/nätterna.
Var i skogen en promis oxå o stjärnhimlen är fantastisk. I natt var det så mycket stjärnor att man såg "vintergatan"...
Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och bokat tid, för att få bukt med min stela nacke, som får mig att bli "galen"!!!
Strax ska jag till jobbet och hoppas det blir en lugn em/kväll!!
Måla naglarna
Va e de
Sist jag målade naglarna på fingrarna var när vi gifte oss i oktober 04 och tånaglarna kan jag inte ens minnas
Nu är första dagen på jobbet efter semestern avklarad - tur man e ledig i morrn så man inte sliter ut sig
Det tog lite tid att hämta Linn på dagis idag, hon ville visa alla rum för mig - dockrummet, dinosaurierummet, musikrummet, kuddrummet, verkstan med en scen... Kort sagt, det är spännande att byta avdelning ![]()
Halloj. Idag har jag ridit o tänk, jag travade utan att vara rädd...
Nästa steg är galopp..*pust* Jag tror att min rädsla för att rida minskat rejältminsann..
Hej hopp!
Här har man varit på Amelies stora dag, inskolning på 6 års verksamhet och jag hade varken kamera eller mobiltelefonen med kamera med mig. Kom på det när jag var där så jag hann inte hem och hämta.
Hoppas att det är ok med er alla, orkar inte läsa bakåt. Och är ni inte ok så hoppas jag att ni blir det.
Boppie: Spännande med förstsa steget in i skolvärlden
Heisan: Rädslor är till för att övervinnas
moddan: Hoppas att kvällen på jobbet var ok, bra att du bokat tid för nacken - var rädd om dig
MrsV: Hoppas att ni haft en mysig dag, IKEA är ju alltid trevligt
Jag hade precis börjat fundera på en tidig middag när kompisen undrade om vi inte skulle göra dom sällskap i lekparken, så istället för en vällagad midag hemma blev det en "picknic" i lekparken dvs vi köpte frukt, smörgås, dricka, kaffe & bullar på pressbyrån och sen satt kompisen o jag på en filt och pratade medans våra underbara barn lekte så fint tillsammans.
Linn o Liam lekte på "Klätterskeppet" i över en timme utan at ta någon som helt notis om sina mammor
Helt underbart, första gången någonsin som dom verkligen lekt med varandrsa på det sättet, Carola o jag var helt imponerade över att faktiskt kunna sitta och prata ostört
Nu sitter Linn i badet - iförd en underbart söt mössa som hon fick av moddan o mokiia på sin 1årsdag ( eller om det var 2årsdagen
)
Kort paus.... fiskade upp en nyfiken kattunge ur badkaret - nu vet även lila skrutt*n hur det är att bada skumbad ![]()
Svalis
Låter som att ni haft en mysig dag