Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Gustav är avlämnad på förskolan. Han försvann in så fort jag hade tagit av honom skorna och hittade genast något att leka med.
Jag har varit på Apoteket och på ICA.
God morgon!
Jag satte alarmet på 9 och har nu intagit frukost!
Nu har jag en dryg timme på mig innan jag ska till sjukgymnasten, sen tänkte jag veckohandla, så att ägna tiden när Oscar är på dagis åt att lägga upp auktioner blir det inte mycket av!! Men han är ju en ganska lugn sköldpadda, så jag kan ju ordna med det ikväll!!!
De gråa molnen från i morse försvann under förmiddagen. När jag hade hämtat Gustav på förskolan vid 14-tiden, gick vi en promenad med Stella i solskenet.
När vi kom hem, tog jag itu med att få mina hängare på plats över badrumsdörren och dörren mellan kök och tvättstuga. Först tvättade jag av dörrarna. Det behövdes
Gustav tittar på Bamse. Jag tänker bege mig mot köket och börja laga middag.
Jag har krånglat med paket som ska skickas, som jag sålt på Tradera! Skulle skicka med bussgods, men den summan dom uppgav på hemsidan var 3 ggr större när jag väl var på plats, då blev jag lite smått sur, kan jag påstå! Att dom sa att jag inte var den första gjorde inte saken bättre i mina ögon, snarare sämre!!
Nu har jag iaf hittat en lösning på problemet!!
Det är varmt, kvavt och klibbigt i kväll.
Gustav och jag har ätit middag. Nu tittar han på Teletubbies och om en halvtimme ska jag börja göra honom i ordning för natten. Mats är på väg hem från Oskarshamn och beräknas vara framme strax efter 21.
Gustavs kontaktfröken på förskolan, M, sade att han är sig lik sedan före sommaren. "Han får MVG", viskade hon till mig när vi skulle gå hem
Jag sitter här och funderar över om det är fosterrörelser jag känner eller inte. Om en vecka ska jag på RUL och det ska bli så skönt att (förhoppningsvis) få se att allt är okej. Så fort mitt illamående försvinner så börjar jag fundera över om något är fel.
Nu har jag oxå landa efter jobbet och middag... ![]()