Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
"Gäsp" också.
Här har vi haft en rätt trevlig dag, alla på bra humör, o en hyfsad god middag. Jag har varit hos doktorn, o ögonläkare o lämnat blodprov, o på alla te ställena var det INGA föseningat alls, vilket är ovanligt här.
Nelo rymde just, när Vincent kom in genom kattluckan fångade hon luckan med tassen o slank ut... men maken fångade henne i trädgården.
Linn o jag hann nätt o jämt hem innan vi fick besök...
Usch vad jobbigt det är när kompisar mår dåligt
I morse lämnade vi samtidigt på dagis och stod o småpratade lite vid våra bilar innan vi skulle till jobbet, jag såg att det inte var som det skulle och frågade hur hon mådde - det var som att öppna ett vattenfall
Efter en lång tid med slitningar har dom bestämt sig för att separera, ett jobbigt beslut så klart - allt ställs ju på ända och frågorna hopas - hur ska det gå? var ska vi bo? osv osv
Båda var vi rätt stressade i morse så jag sa att Linn o jag är ensamna ikväll, titta över om du vill....
Så... ja vi pratade lite i en timmes tid medans tjejerna lekte
Självklart ställer jag upp för en kompis som inte mår bra - synd bara att det var just idag eller rättare sagt just nu när jag känner stressen o paniken flämta mig i nacken och där varje minut redan är planerad...
Jag skulle lägga upp auktioner, men min kamera är helknäpp, så jag avvaktar tills Hanna kommer hem och fotar med sin kamera som är riktigt bra!!!
Nu börjar det bli lite sent, vill inte ha avslut för sent på kvällen, mellan 20 och 21.30 är lagom tid!!
Tänkte precis göra iordning Oscars Ecco från förra vintern och inser att han förmodligen kan ha dom! Jag mätte hans fötter och dom var 170 mm! Hans gympadojor från i höstas är 185 mm, så hans fötter har i princip stått still i växten sen i vintras!!