• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer
    stora storken skrev 2009-08-26 18:15:36 följande:
    Nu har jag oxå landa efter jobbet och middag...
    Skönt!
    BF jan-10 ♥ Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • modestyonly
    Kazeer skrev 2009-08-26 18:04:10 följande:
    Skönt att du har hittat en lösning på problemet!Men varför tar de inte och ändrar på sin hemsida om det uppenbart är del på den? Hur förklarade de sig?
    På plats hade dom ingen förklaring och på hemsidan finns inget nummer eller mejladress till nån ansvarig, utan det är bara direkt till inlämningsställena!
  • modestyonly
    Kazeer skrev 2009-08-26 18:11:29 följande:
    Jag sitter här och funderar över om det är fosterrörelser jag känner eller inte. Om en vecka ska jag på RUL och det ska bli så skönt att (förhoppningsvis) få se att allt är okej. Så fort mitt illamående försvinner så börjar jag fundera över om något är fel.
    Om du tror det, är det förmodligen fosterrörelser

Jag har inte kräkts en enda gång, förutom på förlossningen och fått fem friska barn, så var glad dom dagar du inte kräks! Det har inte med bebisens välmående att göra!!!!
  • Kazeer
    modestyonly skrev 2009-08-26 18:27:00 följande:
    Om du tror det, är det förmodligen fosterrörelser Jag har inte kräkts en enda gång, förutom på förlossningen och fått fem friska barn, så var glad dom dagar du inte kräks! Det har inte med bebisens välmående att göra!!!!
    Det är nog mest det att med Gustav var graviditet liktydigt med illamående. Du har naturligtvis rätt i att jag ska njuta när jag har dagar fria från illamående.
  • stora storken

Oj vad händer... ...skickar tomt...

Fy vilket väder vi haftidag - det har öst ner....i morgon ska vi ut och grilla med kunder och medarbetare...hoppas på bra väder...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • Heisan

Halloj. Detta var min dag:

Barn i tid till skolan.
    1 timme mys med Lynnen sedan dagis.
    Stallet-ridtur ut i regnet-Hälge fick pröva hovarna i skogen.
    Ut med hundarna i skogen-plockade ca 2 liter stooora kantareller på en halvtimme.
    Kom hem-åt frukost-somnade.
    Hämtade barn.
    stekt pannkakor med hjälp av Lynnen-fast hon tröttnade-Tar tid att steka smet på 2 liter mjölk...
    O nu sitter jag här...

• Kazeer

Jag har läst saga för Gustav. Den handlade om Tummen, Tummemamman och Gullet. Gullet fick glasögon. Sedan sjöng jag Sov du lilla videung, Trollmors vaggvisa, Blinka lilla stjärna och Gläns över sjö och strand. Nu håller Gustav på att somna.

• S vali s

*gäsp*

Linn och jag har precis kommit hem, först jobb för min del o dagis för Linnsans del
    Hämtade Linn direkt efter jobbet, dvs vid fyra och åkte sen in till Norrtälje Lyckades avverka 3 butiker med "ridsports prylar" och kunde surt konstatera att det minsta i ridbyxväg som fanns var storl 12ocl och i stövel/skoväg från 28 och uppåt {#lang_emotions_demon}
    Kollade precis både Hööks och Börjes hemsidor och fann att det var samma storlekar även där
    Trkigt... ja ja jag vet att man inte behöver vare sig ridbyxor eller ridstövlar när man böärjar på ridskola men nu vill jag att min dotter ska ha det så nu är jag sur

Den late får brått när det blir kväll
  • Heisan
    S vali s skrev 2009-08-26 19:28:09 följande:
    *gäsp* Linn och jag har precis kommit hem, först jobb för min del o dagis för Linnsans del Hämtade Linn direkt efter jobbet, dvs vid fyra och åkte sen in till Norrtälje Lyckades avverka 3 butiker med "ridsports prylar" och kunde surt konstatera att det minsta i ridbyxväg som fanns var storl 12ocl och i stövel/skoväg från 28 och uppåt Kollade precis både Hööks och Börjes hemsidor och fann att det var samma storlekar även där Trkigt... ja ja jag vet att man inte behöver vare sig ridbyxor eller ridstövlar när man böärjar på ridskola men nu vill jag att min dotter ska ha det så nu är jag sur    
    I örebro finns en butik med små storlekar-säg till om du vill att jag åker dit..
Svar på tråden Kärringmaffian del 13