• sensibel

Handlar du på Lidl?

och på den frågan kan jag svara JA.

• Svar på tråden Handlar du på Lidl?
  • mal
    MammasälskadeMinna skrev 2009-06-10 19:08:13 följande:
    och sen har dom inte allt man ska ha så man får iallafall åka till en annan affär sen .
    Det kan jag hålla med om, därför blir det oftast inte mat som inhandlas där.
  • hmcc
    MammasälskadeMinna skrev 2009-06-10 19:08:13 följande:
    och sen har dom inte allt man ska ha så man får iallafall åka till en annan affär sen .
    Håller med, kan åka dit som en kul grej, men inte för att jag behöver mat då finns det bättre ställen.
  • Bittersweet2012
    Iansmamma07 skrev 2009-06-10 19:01:10 följande:
    Ja ibland men ganska sällan ,handlade faktiskt fär idag..
    Det gjorde jag oxå . Handlar väldigt sällan där men om jag går dit så brukar jag köpa grönsaker o grejer till bakning.
  • isisisis

Ja,vissa varor.

Bregott(billigast där)
    Mjölk
    Kamomillte
    Toapapper
    salt
    Endel pålägg

Saker jag INTE handlar där är kakor,godis,rengöringsprodukter,ägg.

• la dolce vita

Vi handlar där, de har ju samma märken som på ICA vad gäller basvaror. Det är ruskigt billigt där, och grönsakerna är såå fina!

• musli

Absolut! Korv med HÖG kötthalt även typ falukorv, kött, pålägg med HÖG kötthalt, sånt går inte att hitta på ICA direkt... jo, om du köper typ kabanoss eller liknande men det blir 2 - 3 gånger så dyrt på ICA...

Äntligen har nummer två fastnat!!!!!!!
  • sensibel
    musli skrev 2009-06-11 00:32:30 följande:
    Absolut! Korv med HÖG kötthalt även typ falukorv, kött, pålägg med HÖG kötthalt, sånt går inte att hitta på ICA direkt... jo, om du köper typ kabanoss eller liknande men det blir 2 - 3 gånger så dyrt på ICA...
    Håller med!!!! det är därför jag handlar på Lidl, de har oftast högre kvalitet på sina grejer
  • La Lola

Näe.

Jag har varit in dit 1 eller 2 ggr o jag fick huvudvärk av alla grälla färger.
    Så näe, jag undviker att gå dit pga detta.

*mamma till Alma 9 år och Hedda född 13 mars-09*
Svar på tråden Handlar du på Lidl?