Handlar du på Lidl?
och på den frågan kan jag svara JA.
och på den frågan kan jag svara JA.
jag handlar på lidl några gånger i månaden...ungarna älskar kebabköttet o gyros så d e nog mest d jag handlar när jag är där.
Ska aldrig sätta min fot där.
allergisk mot lågpris affärer och speciellt Lidl som kommer att sluta sälja matvaror samma dag som Systembolagets monopol försvinner.
ICA-Kvantum
Coop-Forum
Martin Ohlsson
topp 3
Nej, aldrig, främst för att deras utbud är så dåligt. Har inte tid att springa i många olika mataffärer så jag handlar allt på vår lokala Coop-butik istället.
Nej, mycket sällan. Min mamma åker dit och handlar vissa varor ibland, och är vi där på besök händer det att jag följer med. Men jag handlar ju i.o.f. inte själv då....
Vi kör ICA Malmborgs här, det ligger så nära och har ett bra hyfsat utbud av allt från färsk fisk och kött och grönsaker. Vi har inte tid att springa runt i flera butiker.
jag handlar på lidl ibland. Oftast blir det andra affärer som har den maten jag äter och billigare än ica, coop och city gross.
Kött handlar jag hos en slaktare som är väldigt duktig och väääldigt prisvänlig. Grönsakerna på ett annat ställe osv. Jag handlar några gånger i veckan, ena dagen kött och grönt och andra dagen andra varor men jag sparar ca 12 000 om året på att CYKLA runt så här... Så en semester om året tackar jag inte nej till.
Nepp, har Citygross som vi tycker är billigt och bra. Handlar man på Lidl så är det ofta något som saknas så man måste åka till en annan affär ändå...
Ja
Nej, jag tycker det är skabbigt på Lidl (de jag varit på, får man väl tillägga)