• sensibel

Handlar du på Lidl?

och på den frågan kan jag svara JA.

• Svar på tråden Handlar du på Lidl?
  • lokisse
    CloudBerry the 1st skrev 2009-06-12 16:48:22 följande:
    Jag är ingen LIDLfantast men ja Formil fungerar rätt bra om man inte har känsligt hud.-------------------------------------------------- --------------------------------------------Småler åt att så många i tråden tycks vara sådana snobbar att de inte skulle kunna handla på en sådan skitbutik som LIDL. Löjligt Jag kan handla på LIDL, gillar deras blöjor innan prishöjningen bl a och korv och färdiga hamburgare. Synd bara att butiksbyggnaden är så liten i storlek.
    fast det är juen del av vad dom gjör för att kuna ha dom priser dom har
    snorkrakornas barn heter snorungar
  • Amandasmamma1

willys handlar ja en gång i månaden...resten på ica

• Mamma till gullungen

Jag handlar på Lidl och det jag köper där är blöjor,våtservetter och tvättlappar för det är billigare på Lidl än på andra affärer.

• sensibel

vad är det som är så hemskt med att handla på Lidl????

jag handlar det mesta där.

• Behemot

Det har hänt men jag är inte speciellt förtjust i affären så det är ingen vana.

De kan inte knäcka dig om du inte har en ryggrad
  • TereseA

handlar oxå där..allt möjligt,,fast inte kött så ofta.

Akiim är mitt liv 071004
  • Flamma

Mosteryster: Ja, de har allt på Maxi åxå Men där är det avdelning för avdelning, på de Lidl jag har varit inne på finns det ingen struktur och då funkar inte min handla mat hjärna Jag blir gaaaaaaalen!

• musli

Så, då har man handlat på Lidl igen då!

Enebackens falukorv, tjock grillkorv, kebab, gyros, vattenmelon, rökt skinka och mycket mer... Mmmmmm...

Äntligen har nummer två fastnat!!!!!!!
  • Mollan

Jag handlar på Lidl ibland. Förra vecka köpte jag Arla hushållsost för 44,90 kilot. Halva priset mot Ica!

Svar på tråden Handlar du på Lidl?