• sensibel

Handlar du på Lidl?

och på den frågan kan jag svara JA.

• Svar på tråden Handlar du på Lidl?
  • Marma

Ulf Harrys Farsa skrev 2009-06-11 09:49:57 följande:

Ska aldrig sätta min fot där.allergisk mot lågpris affärer och speciellt Lidl som kommer att sluta sälja matvaror samma dag som Systembolagets monopol försvinner.ICA-KvantumCoop-ForumMartin Ohlssontopp 3
    e inte martin Ohlsson lågprisaffär? eller har jag missta nåt där... o varför skulle lidl förrsvinna bara för systemet försvinner? har bara sett ett lidl bredvid ett systembolag hittils om det e det du menar. Annars brukar de vara massa affärer oxå runt.
  • musli
    SmåläningsMamman skrev 2009-06-12 08:05:12 följande:
    Ulf Harrys Farsa skrev 2009-06-11 09:49:57 följande: e inte martin Ohlsson lågprisaffär? eller har jag missta nåt där... o varför skulle lidl förrsvinna bara för systemet försvinner? har bara sett ett lidl bredvid ett systembolag hittils om det e det du menar. Annars brukar de vara massa affärer oxå runt.
    Nä, Martin Ohlsson är ett "storpacks-varuhus" typ där många firmor handlar. Tyvärr så har de mest usel mat i min mening, skinka och sådant är fullspäckade med tillsatser och gjorda för lååååång förvaring. Nä, inget jag serverar min familj...
    Äntligen har nummer två fastnat!!!!!!!
  • Marma
    musli skrev 2009-06-12 08:45:27 följande:
    Nä, Martin Ohlsson är ett "storpacks-varuhus" typ där många firmor handlar. Tyvärr så har de mest usel mat i min mening, skinka och sådant är fullspäckade med tillsatser och gjorda för lååååång förvaring. Nä, inget jag serverar min familj...
    ok, o skilland på storpack som då blir billigare? För jag räknar iallafall martin ohlsson som lågpris då de faktiskt e billigare att handla där även fats bara kan handla med firma. ok, o vad tror du då det finns i ica diskar? Ärligt talat aldrig märkt nån skillnad på Lidls o ica varor, jo att lidls korvar har lite mer kött i sig än vår svenska hederliga....annars samma skit bara annat namn o pris
  • Kaydina

Nope. Jag handlar inte där. Och inte på Netto eller någon annan lågpriskedja.

Jag handlar helst ekologiskt och/eller närproducerat och jag antar att det finns en anledning till att maten är så skitbillig på Lidl. Man får vad man betalar för.

• Svinskinn

Ulf Harrys Farsa skrev 2009-06-11 09:49:57 följande:

Ska aldrig sätta min fot där.allergisk mot lågpris affärer och speciellt Lidl som kommer att sluta sälja matvaror samma dag som Systembolagets monopol försvinner.ICA-KvantumCoop-ForumMartin Ohlssontopp 3
    WORD!!
  • Ulf Harrys Farsa
    SmåläningsMamman skrev 2009-06-12 08:05:12 följande:
    Ulf Harrys Farsa skrev 2009-06-11 09:49:57 följande: e inte martin Ohlsson lågprisaffär? eller har jag missta nåt där... o varför skulle lidl förrsvinna bara för systemet försvinner? har bara sett ett lidl bredvid ett systembolag hittils om det e det du menar. Annars brukar de vara massa affärer oxå runt.
    Jag handlar STORpack där ja, typ en låda 150 grammare á 15kg och eller fårfoiler, oxfilé, engångsartiklar (glas, tallrikar etc) och GODIS! ;)
    fast jag kan inte rekomendera att ha 5kg snickers hemma...
  • Shorona

Nej, skulle aldrig handa livsmedel på en lågprisaffär.

Ica och Coop gäller vid mat.

♥Niclas 061103 ♥Bf 091113
  • Marma

Ulf Harrys Farsa skrev 2009-06-12 09:05:36 följande:

Jag handlar STORpack där ja, typ en låda 150 grammare á 15kg och eller fårfoiler, oxfilé, engångsartiklar (glas, tallrikar etc) och GODIS! ;)fast jag kan inte rekomendera att ha 5kg snickers hemma...
    Om man nu inte lever på godis...då kan det ju vara bra att ha...:P
  • bebis090614

ja... alla de varor som finns på ICA handlar vi på LIDL...(bl.a scan och arla)
    många bäckar små.. :)

Svar på tråden Handlar du på Lidl?