Trollet Ludenben skrev 2009-06-12 22:26:26 följande:
Loup Garou skrev 2009-06-12 22:14:19 följande: synd, om du har barn i blöjåldern så har du verkligen missat deras blöjor. Körde först stenhårt på libero för det är "en blöja som har lite klass" haha. De passar inte min son alls. Inte pampers heller. Då bestämde jag mig för att testa lidls när jag hört andra som vart så nöjda. Och det är den enda blöjan som sitter bra på min knubbsäl till bebis Så ens "principer" gör att man missar mycket bra Samma sak med deras dessertostar. De har kanongod gorgonzola, exakt samma som ICA Maxi men mycket billigare. Och andra goda ostar. Synd att gå miste om dom...
blöjorna håller jag verkligen med dej om.. nu är vi snålisar i denna familjen så nu har vi libero då vi fick dom billigt som sjutton men annars kör vi med lidls.... dom har aldrig läckt en endaste gång..
och brieosten.. Mmmmmmmmmmmm..... den bästa brien.... och så är den jätte billig me.. de skadar ju inte..
och förresten... sånt smör man brer på mackan... vita dór heter de.. i en grön lite förpackning... as billigt... de köper vi alltid.. samma med margarin man steker i... kostar bara typ en 10:a .....sånt är så sjukt onödigt att köpa dyrt...
och ett sista tips .... köp kycklingvingarna i påse... dom som ör färdigkryddade.... i ett halvår åt vi chikisar (som vi säger här hemma) flera gånger i veckan.. dom är underbart goda...