• sensibel

Handlar du på Lidl?

och på den frågan kan jag svara JA.

• Svar på tråden Handlar du på Lidl?
  • lokisse
    mosterYster skrev 2009-06-12 12:08:40 följande:
    Precis! Lidl är jättebra, som komplement till andra affärer! Liksom Toom är bra som komplement, samt den där saluhallen vi ska till i morgon.
    mycke köper man ju direkt hos slaktarn bagarn och sa vidare och tex ris pasta konserver och annat som man har pa lager hemma köper vi pa lidl plus aldi eller liknande
    snorkrakornas barn heter snorungar
  • Flamma

Det är inte det att jag har något emot lidl, jag blir bara galen när det inte är någon ordning i affärerna När matvaror blandas med kläder å så där...

• Lycklig Mamma

Nej, jag handlar sällan där. De har inte alla de varor jag vill ha, så jag behöver ändå handla på ICA för att få det jag vill ha.

• lokisse
    Lycklig Mamma skrev 2009-06-12 12:32:46 följande:
    Nej, jag handlar sällan där. De har inte alla de varor jag vill ha, så jag behöver ändå handla på ICA för att få det jag vill ha.
    ja det är ju en dicaunter inte nagon mat affär dom har ett bas utbud och erbjudanden som växlar i mands takt och är inte upbygda för att ha allt man handlar det man vill ha tillen ofta mycke biligare peng (jag gillar deras  frysta ris och pasta rätter för lata dagar ) och sedan kompenserar man det man inte far tag i där i en annan butik (i mit fall slaktarn bagarn eller tegut)
    snorkrakornas barn heter snorungar
  • mosterYster
    Flamma skrev 2009-06-12 12:29:15 följande:
    Det är inte det att jag har något emot lidl, jag blir bara galen när det inte är någon ordning i affärerna När matvaror blandas med kläder å så där...
    Ica maxi har ju både leksaker, kläder, väskor, skor, smink och mycket annat förutom maten? För övrigt har de flesta mataffärer schampoo, tvål, tändvätska, mindre sortiment av köksredskap, mm...
  • Ejin
    Flamma skrev 2009-06-12 12:18:45 följande:
    En fråga till er Lidl fantaster Är deras tvättmedel bra??
    jag har längre dragit mej för att köpa tvättmedel där då jag har varit rädd för exsem eller så... har kört med via sensitiv typ.... men sne prövade jag dom där storpacken.... de märks ingen skillnad och dom är hur billiga som helst... så de kan jag rekommendera...
  • sensibel
    jaaa, jag tvättar bara med det...
  • CloudBerry the 1st
    Jag är ingen LIDLfantast men ja Formil fungerar rätt bra om man inte har känsligt hud.

----------------------------------------------------------------------------------------------

Småler åt att så många i tråden tycks vara sådana snobbar att de inte skulle kunna handla på en sådan skitbutik som LIDL. Löjligt

Jag kan handla på LIDL, gillar deras blöjor innan prishöjningen bl a och korv och färdiga hamburgare. Synd bara att butiksbyggnaden är så liten i storlek.
    Hands off, det är ändå ingen blogg för dig: cloudberry1st.devote.se/
Svar på tråden Handlar du på Lidl?