Pergotime dag 1
I dag är det dax för pergo dag 1 så nu väntas på biverkningar :) haahah fick typ massor av primolut så varför skulle jag klara mig nu .
Men änltligen känns det som om man e på g :)
Någon mer som börjar i dagarna ?
I dag är det dax för pergo dag 1 så nu väntas på biverkningar :) haahah fick typ massor av primolut så varför skulle jag klara mig nu .
Men änltligen känns det som om man e på g :)
Någon mer som börjar i dagarna ?
Jag är ute på landet några dagar till och upptäckte att jag glömt testen hemma....
Hej tjejer
Förstår att det är svårt att vänta med att testa som sagt hade ju sagt till mig själv att jag skulle testa först på söndag som kommer men vi vet ju alla hur det gick :) lite tips från ninu och där stod jag med testet i handen , ni måste raportera er sen .
Mitt problem nu är att jag har så svårt att förstå att det stämmer så jag skulle kunna göra ett test per dag om jag fick handen på hjärtat gjorde ett senast i igår :)
Kan inte riktigt förstå det hela.
Kram
På dag 16 idag och ingen antydan till stegring på äl-test. Suck.
Har dock några dagar haft en konstig värk i magen och ryggen, men idag är den som bortblåst. Igår hade jag till och med ont när jag kissade. Nån som haft liknande?
Hej tjejer hur går det för er ?
Själv e jag i min chock ännu men i dag så tog jag ett digital test å där stod ju gravid så kanske att det släpper snart :)
majsanna jag hade väldigt ont när jag kissade och mer på ena sidan höll på så i en vecka .
Kram
Grattis MiniSöderling!
Tack snälla
Fick positivt på ÄL-stickan igår!! Bara att ligga i då, eller!! Haha. Tyvärr blir det så att man nu börjar vänta på att dagarna ska gå tills det är dax för att ev. ta ett grav. test!!! Hoppas, hoppas! Fast så är det ju varje månad!!!
Mini Söderling: Hur går det???? Gjort UL ännu??? Var det mer än en????
Hej tjejer varit på sem med familjen en vecka tyvärr började den med missfall i tisdags , så en ledsen tjej här på ruta ett igen ...........
Hur går det för er andra ?
Kram
Usch, så tråkigt!!! Vet hur du känner och mår!! Har tänkt mycket denna vecka att om allt gått bra med min graviditet så skulle jag bara haft två veckor kvar.