Pergotime dag 1
I dag är det dax för pergo dag 1 så nu väntas på biverkningar :) haahah fick typ massor av primolut så varför skulle jag klara mig nu .
Men änltligen känns det som om man e på g :)
Någon mer som börjar i dagarna ?
I dag är det dax för pergo dag 1 så nu väntas på biverkningar :) haahah fick typ massor av primolut så varför skulle jag klara mig nu .
Men änltligen känns det som om man e på g :)
Någon mer som börjar i dagarna ?
Mini Söderling: Nej vad tråkigt! Så vad händer nu?
För mig var det ingen ÄL på dubbelkur, kollade med blodprov. Ska börja med trippel kur den 28 eller 29 juli för att sen komma på VUL den 10 augusti.. Och funkar inte det så blir det IVF.
Finns det inget annat än Pergotime som stimulerar ÄL? Gonal F, vad är det? Tas det i samband med IVF? Ngn som vet??
men du nuni ska du inte få ta hormon sprutor innan man går över till ivf , min kompis testade en tablett sen två sen tre och slutade med hormon sprutor har ni pratat om det ?
jag ska börja med med pergotime på måndag igen så då är det dax för nya biverkningar :)
Jag åkte in på gyn akuten där dom kollade och allt såg bra ut , känns skönt inför ny kur .
Mini Söderling: Jag nämnde hormonsprutor men hon sa " ja man tar det i samband med IVF". (FSH?)Men jag vet att min gyn är lite virrig av sig, verkar inte riktigt vara 100 på vem hon pratar med och om. Men jag kommer ju självklart att diskutera olika behandlingar. Men men , får se vad som händer nu under 3e kuren.
Vad skönt ändå att du har möjlighet att börja på nytt.
Nej fy va tråkigt Mini Söderling! Kramar till dej,hoppas allt ska gå väga nästa gång! :)
Mini Söderling: Vad tråkigt. Håller tummarna för nästa pergotur.
Jag inväntar Bim. Vet inte riktigt när det är eftersom jag har oreglebunden cykel. Är på dag 24 idag och brukar få mensen på dag 24 till 32.
Mini Söderling: Men fy så tråkigt!
Jag fick mens på dag 32 :( Börjar med min andra kur i morgon. Vi har dock bättre förutsättningar den här månaden eftersom att vi ska på semester. Bara jag och älsklingen i 2,5 vecka :) Mitt under äl dessutom :)
Dag 26 och ingen mens. Tänk om det har tagit sig...
Har idag varit extremt trött, haft lätt illamående och har lite känningar från nedre delen av magen. Dessutom har jag inte onda bröst. Det har jag alltid innan mens.
I dag tog jag min första pergotime för denna gång , som vanligt så hoppas man ju på just denna mån :)
Majsanna spännande hoppas för din skull.....
Florence låter som vi kan följas åt om du också börjar nu , hur många har du ätit innan ? härligt det låter med semester perfekt läge att sattsa på :)
jag och min kärlek åker en vecka i morgon så vi är ju inte borta vid ägglossning men kanske njutningen och lugnet utan barnen gör gott sen också .
Kram
Mini Söderling: Jag åt tablett ett idag, ska äta 5, det är min andra pergokur. Hur lång cykel brukar du ha? Min är på ca 32 dagar så jag har bim den 16:e Augusti.