• Mini Söderling

Pergotime dag 1

I dag är det dax för pergo dag 1 så nu väntas på biverkningar :) haahah fick typ massor av primolut så varför skulle jag klara mig nu .
    Men änltligen känns det som om man e på g :)
    Någon mer som börjar i dagarna ?

• Svar på tråden Pergotime dag 1
  • Mini Söderling

Kom på jag är på dag 17 vad är ni på ?

• Mendo

Jag är på dag 18!

Men ja känner lite denna ggn.... har lite molvärk... o sen (ursäkta) en massa...o då menar jag massa flytningar...nästan jobbigt!

Fattar inget, brukar ej ha så!

• Nuni

Hej igen tjejer.

Idag ska jag börja med trippelkur pergo! Får se hur denna kur går! Ska på VUL den 10 augusti!

• majsanna

Såg att jag inte uppdaterat läget. Fick min mens på dag 26 så första pergookuren gav inget. Tyvärr blir det nu en pergofri månad då min läkare har semester till 10 augusti. ska ta kontakt med dom då och se hur vi ska gå vidare.

Jag hade stora förhoppningar om att det lyckats den här gången så jag har varit nere ett tag, men nu ska det vara äl-tider igen (om jag får nån vill säga) så det är väl bara att köra på.

• Mini Söderling

Hallå på er hur går det med ägglossningar och biverkningar :=)
    Kram

• majsanna

Jag fick fullt utslag på äl-test igår, trots att jag inte äter pergo den här gången. Vet inte när jag fick utslag förra gången. Så nu finns ju i alla fall förutsättningarna för att lyckas.

• Mini Söderling

Å va roligt :) Majsanna hoppas för dig denna månad då :) vilken dag är du på nu ?
    Själv är jag på dag 21 och den ända jag känner är att jag har jätte öma bröst vårftor. nu går ju dagarna väldigt långsamt i väntan på test :)

• majsanna

Jag är på dag 15.
    Jag hoppas att det kan lyckas den här gången. Sedan mensen kom förra gången har jag varit väldigt nere faktiskt.

håller tummarna för dig Mini, och för alla andra också för den delen.

• Mini Söderling

Jo känner igen mig lätt att bli nere , speciellt när mensen har kommit sen mår man skit ett tag och så börjar man bygga upp nytt hopp inför månaden som kommer så blir man mer hopp full ....... ja du vet ju hur det är , Jag är på dag 22i dag och tycker det går så långsamt ..........

• Mini Söderling

Hej igen tjejer
    Jag ska åka iväg på lördag morgon en vecka till bulgarien igen men denna gång med min dotter på 11 år kärleken är hemma med små trollen , men för att komma till sak i dag är jag ju på dag 23 funderar på att ta ett test lör morgon innan jag åker är då bara på dag 25 vad tycker ni är det bara att slänga pengarna i sjön ? har ju så svårt att hålla mig ...................
    Hur går det för er alla?
    Kram

Svar på tråden Pergotime dag 1